• Camiswe

BF Februari 2017

Hej! Gravid med fyran och fått bf 7/2. 
    Känner mig illamående (men överkomligt), uppsvullen och trött.. 
    Ni?

• Camiswe

Hej alla glada! Alla har sina upplevelser men har svårt att tro att något som väger ca 20gram och ligger i massa vatten ska skapa så pass mycket tryck att det känns. Men hej hopp alla och göm inte "Glada toner" som jag brukar säga till mina barn :) 

• Camiswe

Var på kub idag v 12+1 :) 1:20000  Blev lite kär <3

Någon som kan det där med skall- och/eller nubteorin?

• Camiswe
    MammanAngelica skrev 2016-07-28 08:07:26 följande:
    Åh! Va fin! Och vilka bra siffror! Vi kommer vara i 12+4 när vi gör KUB.
    Jag är så glad att vi gjorde kuben, vi gjorde det med förra också (idag 5 år) då fick vi en siffra nere på 3-siffrigt (kommer ej ihåg exakt) och jag blev så nervös, det var fortfarande inte inom riskzonen men då jag fått 5-siffrigt med mina två första så blev jag väldig osäker och fick efter mycket tjat komma på en andra träff och vi pratade igenom allt och hon (BM) förklarade att hon personligen med låg sannolikhet trodde bebis hade någon avvikelse... Så jag förstår er som tvivlar för det kan skapa oro... men får man bra siffror så lugnas man (jag) en hel del.
    Lycka till!  
  • Camiswe
    MammanAngelica skrev 2016-07-28 11:08:08 följande:
    Fast jag blir så nojig och tänker att jag har fått tre st så fina barn att vad är oddsen att man ska lyckas så IGEN? Man gör ju inte annat än oroar sig haha
    Den tanken har också gått genom huvudet, men försöker släppa den.. och än så länge ser allt bra ut :)
  • Camiswe

Nu har jag berättat för min exman (ganska infekterat relation efter separation) och han tog det bra :) Vi berättade därefter för mina tre barn (med exman) Känns så fantastiskt bra, barnen blev glada och sken upp som solar och började krama magen och dansa hoppdanser :) 

LYCKA!! 

• Camiswe

Gnälla lite bara... 
    Är så trött på att må illa och att allmänt känna mig seg och ur fas...

Bläääää

• Camiswe
    Ivana1988 skrev 2017-02-01 08:06:31 följande:

Hej på er! Jag hoppar in här - skulle ha fått en bebis för 8 dagar sen men den vill inte ut så vi ska någ få en februari bebis....

Hej! Är det du som är i_am_ivana på instagram? :)
  • Camiswe
    Ivana1988 skrev 2017-02-01 10:27:49 följande:
    Hej! Ja det är jag, den där desperata som gått över tiden haha
    Jag följer dig (camilla_pt) och känner med din frustration, jag har bf 10/2 med min fjärde men min sambos första. Mina andra har alla kommit innan bf, två första dagarna innan bf och tredje 38+2 så jag kan inte relatera till din sits men jag följer med spänning :) 
  • Camiswe
    Ivana1988 skrev 2017-02-01 10:53:14 följande:
    Jaha är det du, vad roligt

I våran familj kom alla för tidigt... så dom är lite extra jobbiga och folk ringer eller skriver varje dag om bebisen har kommit... man blir lite galen så här på slutet faktist!
    Det kan jag verkligen tänka mig...
Svar på tråden BF Februari 2017