Applerose skrev 2016-07-27 19:13:19 följande:
Är det någon här som haft någon blödning?
Jag har haft strimmor av blod i flytningarna vid två tillfällen. Ringt bm och så länge jag ej har ont eller blöder mensliknande så är det oftast ingen fara. Är så sjukt orolig just nu :( vågar knappt gå på toaletten, suck!
Jag har haft ganska mycket blödningar. Började i v6 precis som förra gången. De gick över på en vecka. Men sen kom det tillbaka och jag blödde i stort sätt varje dag. Men enbart på pappret när jag torkade mig. Både brunaktigt och klar rött. Ringde och fick komma in och göra vul. Allt såg bra ut. 9 dagar senare var jag på inskrivning. Då blödde jag fortfarande så min BM blev lite orolig så hon fixade en tid för vul dagen efter. Det konstaterades att jag blödde från livmoderhalstappen.
Blev tillsagd inget sex och om de inte slutat om två veckor måste jag återkomma.
Det slutade inte och enbart 6 dagar senare så var jag på toa och efter jag ställt mig upp och dragit upp trosor och jeansshorts så känner jag att de blir blött. När jag drar ner så har de kommit så mycket blod så jag blodat igenom både trosor och shorts och blod på insida lår. Då trodde jag verkligen de var kört. Droppade ner i toaletten med när jag satte mig. Fick komma in och allt var bra med bebisen. Blödde fortfarande från livmoderhalstappen. Fick tablett som skulle stoppa blödningen. Och så började läkarn prata om cellprov och cellförändringar. Så ska få göra cellprov i v 12.
Som sagt oron slutar aldrig. Nu tänker man på de här med cellförändringar istället eftersom dom tycker de är så konstigt att jag blöder så mycket och länge från livmoderhalstappen.
Oj de blev ett långt inlägg :P ville mest få fram att jag har haft så mycket blödningar och väldigt mycket ibland och för en vecka sen så mådde bebisen jättebra :) och slutade blöda för 5 dagar sen :)