Inlägg från: Anonym (Pullad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pullad)

Det sjukaste du varit med om sexvägen

Efter att blivit fingrad i analen vill jag veta om min ons var onormal eller hör det till vanligheten att ens ons får för sig att stoppa in ett finger i analen på killen och gör det och tycker att det är helt ok?

Jag har haft mycket sex med många men min senaste ons gjorde mig helt paff av förvåning då hon, medan jag ligger på ryggen och hon suger av mig, helt plötsligt säger till mig dra upp och sära på benen för hon vill även slicka mig längre ner/bak! Vilket hon gjorde och det kändes fantastiskt! Men det som jag var oförbredd på var att hon efter en stunds slickande helt utan förvarning stoppade in ett finger i mig!!!! Jag hoppade upp och frågade vad gör du? Hon svarar förvånat "vaddå, gillar du inte det? "

Nu sitter jag här och undrar om någon mer än jag här har blivit överaskad av sin ons/partner på något sätt, sexvägen?

• Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen
  • Anonym (Pullad)

Ja helt ok om man får en förvarning vad som är planerad. Man är ju inte van med att få ett finger analt så att vara inställd på det är för mycket begärt

Anonym (Åsa) skrev 2016-05-25 20:06:56 följande:

Skulle inte stoppa in ett finger i analen på ett ons, det känns alldeles för intimt. Det skulle krävas någon form av längre relation, att man känner sig trygg med varandra och lärt känna varandras kroppar väl innan jag skulle göra det. Jag gör det gärna på min man som uppskattar det enormt.

• Anonym (Pullad)

Fast nu tror jag att min erfarenhet slår din, för tidig utlösning går inte att jämföra med finger i röven på en kille, faktiskt!

fae skrev 2016-05-25 20:13:12 följande:

Sjukt och sjukt. Räknas han som kom på 18 sekunder och tyckte det var asnice? Jag trodde på allvar det var skämt.

I övrigt. Fingra ett engångsligg i röven känns osannolikt här. Men det var väl bra att du sade ifrån att du inte gillade det. Kanske hon kommunicerar sin rövfingerönskan med nästa snubbe.

• Anonym (Pullad)

Haha slicka utanpå med tungan är väl inte samma sak som ett finger i analen, eller?

Anonym (Slickad) skrev 2016-05-25 20:32:23 följande:

Nåja, du hade ju redan godkänt stt hon slickade dig analt, vilket hon ju faktiskt bad om lov om att få göra. Att köra på med ett finger sedan känns som ett naturligt nästa steg. Känner du dig då inte bekväm är det ju bara att säga till, ska man hela tiden behöva fråga om varje sak man gör blir det lite avtändande i mina ögon. Men det är ju såklart en personlig uppfattning.

• Anonym (Pullad)

Håller med dig och jag berättade om det som jag ansåg var sjukt för en ONS! Din tröskel kanske är lägre och därmed anses det mesta normalt sexosocialt, så du får berätta om vad som har förvånat dig!

Anonym (37) skrev 2016-05-26 20:41:08 följande:

Det beror ju på vad man menar med det sjukaste, det som är sjukt för dig kanske inte är sjukt för mig 

Då jag lever i öppen relation och inom BDSM så finns det både ett och annat som jag testat på.

Det mest "sjuka" eller för min del en av de häftigaste grejer jag varit med om måste vara de gånger jag blivit dominerad av fler än en eller kört rapeplay. För att inte tala om hur jag blir sjukt kåt av att bli rejält smiskad så jag är blå i veckor efter. 

• Anonym (Pullad)

What?

Anonym (blää) skrev 2016-05-25 18:14:19 följande:

Hade ONS gjort så på mig så hade hon åkt på en flatnäve!

Lite jävla respekt har man väl för nån man inte känner och VET om denne gillar bajssex eller inte.

• Anonym (Pullad)
    fae skrev 2016-05-26 21:22:24 följande:

Visste inte att det var tänkt att bräcka TS? Men följdfråga, finger i röven på en tjej vore inget att reagera över menar du, det är just faktumet att du är man som gjorde det hela så olämpligt?

Nu jämförde jag inte mellan finger i röven på en kille och en tjej, det jag jämfört är för tidig utlösning som är faktiskt normalt för en nybliven knullare
  • Anonym (Pullad)

Haha så sjukt, kan inte hjälpa att få bilder av dig framför mig som försöker svanka undan med rumpan och honom envisandes med att få in den där bak!

undrar varför du inte sa ifrån! Lyckades han hitta rätta hålet till sist eller fortsatte han få in den där bak in i det sista??

Anonym (Också pullad...) skrev 2016-05-26 21:19:06 följande:

Nu är jag i och för sig tjej, kanske anses mer "normalt" att en kille gör så på en tjej än tvärt om. Men jag var med en kille i helgen som helt utan förvarning började pulla mig där bak...Jättehårt. Visst, jag gillar fingrar där, men inte bara pang på! Herregud, kunde omöjligt bli kåt när han höll på sådär. Sen försökte han även köra analt, han ville ta mig bakifrån och jag trodde inte han menade det hålet?? Han trodde liksom att det bara går att köra in den där. Helt porrskadad. Gick inte bra alls det där sexet :/ 

Jag ville inte vara elak heller så sa inget. Kanske dumt av mig men han var nog bara extremt oerfaren, han verkade vara en ganska fin kille egentligen. Synd. 

Mitt ex älskade att slicka mig där bak, det var underbart verkligen! Tror dock inte att jag skulle kunna slicka en man där :P 

• Anonym (Pullad)
    Anonym (svullo) skrev 2016-05-28 13:59:49 följande:

Är jag dum nu om jag påstår att det är skillnad på ett finger(eller tunga, eller penis) i röven på en tjej mot en kille? Jag är kille, och jag har aldrig känt ett behov av att få ett finger där. När jag upplevt det med en tjej som bara var och pillade runt tyckte jag det var obehagligt. Men tjejer brukar fråga efter det, i alla fall de jag vart med. Även de som inte vill att man skall stoppa in snoppen där vill ju alltid bli slickade eller smekta där.

Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen