• vargveum

Det sjukaste du varit med om sexvägen

Anonym (blää) skrev 2016-05-25 18:14:19 följande:

Hade ONS gjort så på mig så hade hon åkt på en flatnäve!

Lite jävla respekt har man väl för nån man inte känner och VET om denne gillar bajssex eller inte.

"Bajssex" var väl att ta i?
  • vargveum

Jag har defintivt pillat och slickat i baken på flera tjejer första gången vi haft sex, även kört analsex. Man får ju vara lite lyhörd. Tycker inte det.är konstigt.

Men visst tar man det lite trevande och lugnare med sina kinks första gången, medan man lär känna varandras preferenser... oftast iaf, om man inte gått igenom innan att man vill något speciellt.

• vargveum
    Anonym (Pullad) skrev 2016-05-26 21:01:56 följande:

What?

Min reaktion också. Fast jag uttryckte det annorlunda.
  • vargveum
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 20:35:26 följande:

Jo, jag försöker ju att få fram det hela på något sätt i de flesta fall trots risken för dåliga reaktioner. Fast eftersom jag tänder på att kvinnan ifråga gillar och tänder på att utsätta mig för handlingen och inte bara att hon ställer upp på det så handlar det ju mer om att berätta att jag gillar saker i den riktningen och att det är något jag inte skulle bli sur på henne om hon gör på mig och sedan hoppas på det bästa.

Intressant. När det introduceras som en dominanshandling tänker jag mig att dominanten är pådrivande. Men jag tror jag förstår hur dialogen kan se ut, jag är själv inte 24/7.
  • vargveum
    Anonym (Gillar wet) skrev 2016-05-30 21:01:23 följande:

Det kan nog variera. Är den dominanta partner ganska ny och lite ovan och osäker så kan det ju lätt bli att den undergivna partnern blir mer påtrivande än vad som alltid är önskvärt. Fast då handlar det för min del mer om att få henne att våga testa det hon får för sig och vill experimentera med samt vänja sig vid det och känna att det är ok snarare än att specifikt få henne att göra någon viss specifik handling. Sedan kan man ju alltid nämna att man går igång på att bli utsatt för och tvingad till saker inom förnedring och dylikt och se om hon nappar och vill prova. Men ger det henne inget och jag märker att hon inte verkar gilla det får jag ju helt enkelt leva utan den biten såklart. Handlar mer om känslan att hon verkligen vågar ta för sig än om handlingen i sig för min del.

Vet hur du menar. Fast från andra hållet då...
Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen