• fae

Det sjukaste du varit med om sexvägen

Sjukt och sjukt. Räknas han som kom på 18 sekunder och tyckte det var asnice? Jag trodde på allvar det var skämt.

I övrigt. Fingra ett engångsligg i röven känns osannolikt här. Men det var väl bra att du sade ifrån att du inte gillade det. Kanske hon kommunicerar sin rövfingerönskan med nästa snubbe.

• fae
    Anonym (Pullad) skrev 2016-05-26 14:51:05 följande:

Fast nu tror jag att min erfarenhet slår din, för tidig utlösning går inte att jämföra med finger i röven på en kille, faktiskt!

Visste inte att det var tänkt att bräcka TS? Men följdfråga, finger i röven på en tjej vore inget att reagera över menar du, det är just faktumet att du är man som gjorde det hela så olämpligt?
  • fae
    Anonym (Pullad) skrev 2016-05-26 21:29:18 följande:

Nu jämförde jag inte mellan finger i röven på en kille och en tjej, det jag jämfört är för tidig utlösning som är faktiskt normalt för en nybliven knullare

Du skrev "...finger i röven på en kille". Det måste alltså varit av relevans att du är just kille, och inte tjej. Vidare frågade du om det "sjukaste", och jag satte det väl inom citationstecken, det var ingen öronvåt oskuld det var frågan om utan en väl erfaren karl. Högst oväntat alltså. Okej?
  • fae
    Anonym (svullo) skrev 2016-05-28 13:59:49 följande:

Är jag dum nu om jag påstår att det är skillnad på ett finger(eller tunga, eller penis) i röven på en tjej mot en kille? Jag är kille, och jag har aldrig känt ett behov av att få ett finger där. När jag upplevt det med en tjej som bara var och pillade runt tyckte jag det var obehagligt. Men tjejer brukar fråga efter det, i alla fall de jag vart med. Även de som inte vill att man skall stoppa in snoppen där vill ju alltid bli slickade eller smekta där.

Svar ja. Jätte. Dum.
  • fae
    Anonym (Va) skrev 2016-05-29 18:46:26 följande:

Vaddå ser ut som ett streck?

Ta ingen notis om den personens inlägg, det ena är ju värre än det andra.
Svar på tråden Det sjukaste du varit med om sexvägen