vi som har BF i feb 2017
Halloj har tidigare startat en tråd om BF i dec men fick tyvärr MF men nu är jag på banan igen å plussade idag glad som fan är man och är i vecka 4 så skriv så mycket ni bara kan
Halloj har tidigare startat en tråd om BF i dec men fick tyvärr MF men nu är jag på banan igen å plussade idag glad som fan är man och är i vecka 4 så skriv så mycket ni bara kan
Detta blir mitt 3barn :) å min killes 2:) men vårt första gemensamma fick MF i feb så hoppas pyret stannar denna gång
Detta blir mitt 3barn :) å min killes 2:) men vårt första gemensamma fick MF i feb så hoppas pyret stannar denna gång
Jag är 26, sambon 25 :)
Åh hoppas kunna delta i denna tråd framöver.. Har BIM nu den 1e Juni, och om jag plussar blir bf mellan 7e - 11e Februari, enligt olika sidor.
Alltså en Februari bebis vore ju perfekt! Jag vill såå gärna bli gravid nu!!! Känns som vår månad!!!
Jag är 26. Sambon 32. Jag vill också så gärna vara med i denna gruppen.. åhh hoppas. Resultat av gravtest på tisdag.
Jag är 32 :)
Plussade svagt idag BIM -6. sjukt starka symtomer (ömma bröst, öm livmoder och hungrig om morgon och kväll) Hoppas hoppas. MA i 14e veckan tidigare i år som tog mig hårt.
26år första barnet. BF 9/2 (förhoppningsvis)
Plussade svagt idag BIM -6. sjukt starka symtomer (ömma bröst, öm livmoder och hungrig om morgon och kväll) Hoppas hoppas. MA i 14e veckan tidigare i år som tog mig hårt.
Jag är 32 killen är 37