Bada som tjock
Till TS vill jag säga: Kör på och bada hur mycket du vill!!
Tyvärr är jag lite i samma sits och drar mig väldigt mkt för att gå till stranden eller badhuset, till min dotters stora sorg. Min sambo avskyr att bada på sånt sätt så han går inte heller med henne på sånt, så hon är ofta den enda som inte hänger på stranden varje dag på sommarlovet bland sina vänner. Tyvärr har min övervikt sen jag var liten gjort att jag inte heller riktigt har lärt mig att simma, och det är ju svårt att säga till folk för det är ju skämmigt.
Däremot när vi var utomlands i somras var det lättare, där riskerade jag inte att möta en enda som jag känner men det var inte alls lätt. Jag höll mig på det grunda så att jag bottnade men kunde iaf hålla min dotter sällskap i vattnet, hon dyker och simmar däremot som en fisk så det var inte så att jag kunde hänga med i hennes takt eller intresse i vattnet. Det är en sorg jag bär med mig.
Anledningen till detta är mkt pga folk som bla han här i tråden som anser att vi inte ska synas lättklädda i onödan bland folk...
Nu är jag gravid och ska få barn i juni så den här sommaren kommer ju inte att bli "slimmad" och spenderas i badmiljöer heller, har en liten förhoppning om att kunna delta lite mer nästa år ifall jag har lyckats gå ner i vikt tills dess.