Inlägg från: sussana |Visa alla inlägg
  • sussana

negativa tester. Magen har växt och känner små sparkar, har mens å negativa tester

Vår dotter är 20 månader. Vi planera inte syskon just nu, men har inga dörrar stängda för det heller.

Min kropp har varit som den var precis innan lillan föddes, men nu har jag helt plötsligt gått upp 4a kilo på 5 månader och jag träna som vanligt och äter som vanligt men det är något som är konstigt.

Jag tog ett test 3 månader sen och nu förra veckan med negativt. Brösten fyller ut BH arna mera nu å magen gå inte "dra in".

Väldigt känslig för dofter just nu och vissa dagar är jag så trött å deppig.

Känner små "foster rörelser " menar, har inte känt tarmarna röra sig så här innan. Pågått 1 månad nu.

De jag vill prata ur mig om är vad tro ni? Ska ja låta dum i huvudet å ringa läkare för att ta blodprov?

• Svar på tråden negativa tester. Magen har växt och känner små sparkar, har mens å negativa tester
  • sussana

Den stå ut precis som den gjorde med förra. Men man känner sig ju lite dum ????

Den har ju varit i bättre form magen alltså än nu. Är ju som när man går ur sängen på morgonen så har min mage alltid sett platt å fin ur till efter frukost då magen åkt ner å ser tråkig ut. Nu ser den likadan ut hela tiden lite smått gravid ut. just det som är så himla konstigt. :/

• sussana

Vart kolla jag upp de? Ringer jag vård centralen?

Boka privat ultraljud kanske så dom gör de med :/

Födde första barnet 7 veckor tidigt så känns så tråkigt om ja skulle vara gravid och de gått långt in i graviditeten så jag missa början. ????

• sussana

Nu har jag bestämt mig för att vänta in denna mensen som kommer. Fundera på om den är som vanligt, vi få se. Man bli ju ???? knäpp

• sussana

Hur gick allt för dig. Hur långt gången är du? Hur gick du till väga?

Anonym (Samma lika) skrev 2016-05-24 16:47:53 följande:

Jag har varit hos läkare och är gravid!! Trots negativa tester.

• sussana
    Anonym (Samma lika) skrev 2016-05-25 23:38:11 följande:

Jag var i v 15... vet inte än hur jag ska göra...

Jag fick tjata till mig ett ultraljud men hade gått till privat gyn om jag inte fått ett. Så dyrt är det inte.

Hoppas allt går bra med dig. Men ska ta tag i detta. Måndag bli det ringa min bm ja hade till min tös. Ska be henne kolla mig. Tro de är hon jag ska gå till ang gyn med i framtiden.
  • sussana

Hej idag tog jag mig i kragen. Ringde till linneamottagningen i Växjö och sa att jag ville Boka vaginalt ultraljud. Hon fråga direkt om jag plussat.

Jag sa nej och försatte förklara allt. Hon sa bara om om igen att har du testat och aldrig pluset är du inte gravid. Hon menade på att clerblue tester är bättre än deras egna. Hon sa att jag var välkommen åter när jag pluset och att jag skulle fortsätta försöka bli gravid.

Hon lyssnade verkligen inte och nu känner jag mig som en idiot

• sussana

Ringde in igen. Nu för att min mens är 1 vecka sen. Tagit 3 tester till under 8a dagar och alla negativa.

Hon som svarade försökte förklara samma sak, att jag inte var gravid om tester säger inte gravid.

Jag ger upp...... nu säger vi, jag är inte gravid och om jag inte föder ut ett barn innan 6 månader så är allt bra.

// sussana

Svar på tråden negativa tester. Magen har växt och känner små sparkar, har mens å negativa tester