Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

negativa tester. Magen har växt och känner små sparkar, har mens å negativa tester

Jag skulle nog ringa och verka dum i huvet. Bättre det än att gå runt och oroa sig. Uppenbarligen händer nånting i dig/din kropp.

Ser magen gravid ut, eller bara plufsig?

Det ska bli spännande att följa förloppet nu :) Ring läkare/gyn i morgon!

• Iowhannah
    sussana skrev 2016-05-18 23:06:35 följande:

Den stå ut precis som den gjorde med förra. Men man känner sig ju lite dum ????

Den har ju varit i bättre form magen alltså än nu. Är ju som när man går ur sängen på morgonen så har min mage alltid sett platt å fin ur till efter frukost då magen åkt ner å ser tråkig ut. Nu ser den likadan ut hela tiden lite smått gravid ut. just det som är så himla konstigt. :/

Jag förstår. Du bör nog ringa läkare/vårdcentral ändå, om det inte är graviditet så kan det vara nån intolerans. Nämn inte graviditet när du pratar med dem, beskriv bara dina symptom.
  • Iowhannah
    sussana skrev 2016-05-19 21:16:28 följande:

Vart kolla jag upp de? Ringer jag vård centralen?

Boka privat ultraljud kanske så dom gör de med :/

Födde första barnet 7 veckor tidigt så känns så tråkigt om ja skulle vara gravid och de gått långt in i graviditeten så jag missa början. ????

Ring din gynekolog, då finns en större chans för iaf ett vul.
Svar på tråden negativa tester. Magen har växt och känner små sparkar, har mens å negativa tester