• Anonym (:))

Måste man gilla bonus för att förhållandet ska funka?

Det högljudda beteendet är även irriterande när det gäller ens biologiska barn:) Och det går över, lovar!

• Anonym (:))
    Anonym (Bonusmamma) skrev 2016-05-24 22:11:57 följande:

Känner samma sak!

2 första åren gick bra, nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Bonusarna är 5 och 7 år, kräver ALL uppmärksamhet då de är här. 5åringen kissar på sig dagtid, JAG har hand om tvätten här i huset. 7åringen testar mina nerver och gör saker som han vet att jag blir irriterad på. När jag ber honom sluta börjar han vråla och kastar saker runt sig och säger till sambon att jag har varit elak. Hade han varit mitt barn hade jag låst ut honom så han fått tänka över sina synder. Gör man det som bonusmamma så får man höra att man borde ha tänkt på dethär innan man flyttade ihop. Egna barn får man vara förbannat trött på, men är man ens liite irriterad på bonusbarnen är man en hemsk människa!

Det där är så fel tycker jag. Man tar ju hand om dom som sina egna och då måste man ju få skälla på dom. Jag skäller på min bonusson om det behövs. Jag hade blivit skitarg om maken sa att jag inte fick göra det!
Svar på tråden Måste man gilla bonus för att förhållandet ska funka?