Inlägg från: Anonym (nyponros) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyponros)

flickvän luktar bajs

Anonym (Lukt förbjudes) skrev 2016-05-15 13:28:40 följande:

Jag tilltalas av denna tråden på sätt o vis. 

Då är vi två! Även om min tvångsmässighet inte riktigt kan mäta sig med din. Snart dyker väl svampplockarna upp här i tråden och höjer ett varnande finger att tvagning är farligt. Jag måste säga att jag älskar den uppmärksamhet min rena fitta ( och bakdel) fått genom åren av förvånade män som har haft andra bittra erfarenheter att jämföra med. Snusks(n)oppar göra sig förstås icke besvär heller. En nytvålad och spolad kuk och rumpa får också mun och tunga där den önskar. Men fy, det finns många smutsiga kvinnor och män därute.
  • Anonym (nyponros)
    Anonym (Kalle) skrev 2016-05-16 09:15:23 följande:

Självklart finns spår efter både bajs o kiss när man varit på toaletten. Det är väl helt naturligt?

Därför är det självklart för oss att alltid duscha innan sex.

Naturligt för det (stora?) antal som inte använder vatten eller våtservett vid varje toabesök, ja. Onaturligt, otänkbart och väldigt äckligt för oss som tycker det är självklart att vara ren lite oftare.
  • Anonym (nyponros)
    Anonym (lortgrisar???) skrev 2016-05-16 14:15:09 följande:

Jag är lite chockad över att det är så många som har så svårt att torka sig tillräckligt rena därbak, att de känner sig tvungna att använda våtservetter och tvätta sig tvångsmässigt??

Jag och min partner tvättar oss dagligen vid dusch men att hålla på med tvål och annat efter toabesök känns väldigt överflödigt. Ingen av oss luktar bajs.

Om du skulle hålla i en bajskorv så skulle du förstås nöja dig med att torka torrt. Jag är lite chockad över att folk kan vara så smutsiga av sig. Jag har lärt mig att tvätta mig sedan jag kunde själv. Bidé fanns i många hem. I vissa kulturer finns det inte ett hem utan toalett med vatten/kärl/ till hygienändamål. De flesta går nog inte runt och "luktar bajs" de är bara grisiga för den som kommer nära och för sig själva. Ja, eller så skiter de i det.
  • Anonym (nyponros)
    Anonym (lortgrisar???) skrev 2016-05-16 23:05:28 följande:

Om jag inte hade för vana att duscha dagligen, eller om jag hade svårt att använda toapapper för att torka mig, skulle jag också tycka att det var en bra idé att installera en bidé i badrummet. Och ifall inte frekvent duschande hörde till normala hygienrutiner skulle det antagligen vara standardutrustning i svenska hem.

Men jag svär på heder och samvete, att den dag jag börjar hantera livsmedel med bajshålet, kommer jag att skaffa en bidé och tvätta stjärten lika ofta och noggrant som jag idag tvättar händerna!

Det kokar helt enkelt ner till att sexet får vara med en likasinnad eller inte alls för de som inte är så noga med underlivs och stjärthygienen som oss andra. Vi verkar skrämmande nog vara en exklusiv liten skara. Där ser man!
  • Anonym (nyponros)
    sextiotalist skrev 2016-05-17 06:15:05 följande:

Du vill missuppfatta mig. Det finns normal hygien och så finns det överdriven hygien.

Såvida man inte ha hemorrojder eller en knepig mage räcker det med att torka rent med papper efter nr två. Här är de som påstår att man måste tvätta med vatten, alternativt våtservetter efter varje gång man gjort nr två annars luktar man.

Ett OCH två. Jag förstår inte besväret med att använda lite vatten då de flesta wc är utrustade med en kran. För att vara ren - inte bara "se" ren ut vid en inspektion. Då räcker det ju att duscha varannan vecka om man har ett kontorsjobb och går på vad ögat ser och det inte är en svärm flugor runt en.
Svar på tråden flickvän luktar bajs