flickvän luktar bajs
Jag tilltalas av denna tråden på sätt o vis.
Jag tilltalas av denna tråden på sätt o vis.
Självklart finns spår efter både bajs o kiss när man varit på toaletten. Det är väl helt naturligt?
Därför är det självklart för oss att alltid duscha innan sex.
Jag är lite chockad över att det är så många som har så svårt att torka sig tillräckligt rena därbak, att de känner sig tvungna att använda våtservetter och tvätta sig tvångsmässigt??
Jag och min partner tvättar oss dagligen vid dusch men att hålla på med tvål och annat efter toabesök känns väldigt överflödigt. Ingen av oss luktar bajs.
Om jag inte hade för vana att duscha dagligen, eller om jag hade svårt att använda toapapper för att torka mig, skulle jag också tycka att det var en bra idé att installera en bidé i badrummet. Och ifall inte frekvent duschande hörde till normala hygienrutiner skulle det antagligen vara standardutrustning i svenska hem.
Men jag svär på heder och samvete, att den dag jag börjar hantera livsmedel med bajshålet, kommer jag att skaffa en bidé och tvätta stjärten lika ofta och noggrant som jag idag tvättar händerna!
Du vill missuppfatta mig. Det finns normal hygien och så finns det överdriven hygien.
Såvida man inte ha hemorrojder eller en knepig mage räcker det med att torka rent med papper efter nr två. Här är de som påstår att man måste tvätta med vatten, alternativt våtservetter efter varje gång man gjort nr två annars luktar man.