flickvän luktar bajs
Kanske inte så konstigt att de luktar BAJS när ni ska knulla nån i RÖVEN eller? Skyll er själva fan vad förväntar ni er. En röv är till för att saker ska komma UT och inte IN
Kanske inte så konstigt att de luktar BAJS när ni ska knulla nån i RÖVEN eller? Skyll er själva fan vad förväntar ni er. En röv är till för att saker ska komma UT och inte IN
Jag har aldrig fått några klagomål på min hygien och min sambo har jag heller aldrig känt luktat bajs eller liknande under sexet. Vi sköter nog vår hygien då alltså.
Men jag kan tänka mig att man under sex slappnar av i hela kroppen och att man då, när man kör bakifrån, kan få en liten oväntad fislukt kastad i ansiktet men det är ju fullt naturligt och handlar inte om dålig hygien. Ni karlar hade nog lyckats med samma sak om ni blev tagna bakifrån! Hahaha!
Varken din eller min anus är hermetiskt förslutna. Så lukter från tarmen kommer ut (och bakterier också) från ändtarmen. Man kan inte bli luktfri.
Vilket i regel alltid utvecklar viss mer närhet till att anus vänds uppåt och således lättare släpper ut varma bajsångor som enligt fysikens lagar stiger uppåt, till kåtbockens näsa....
Kör missionären och ge fan i att sniffa mellan våra ben så ska ni killar se att det går bra :D
Finns ju de som använder deo i röven innan de ska ligga. Eller står med en sprayflaska doftljus och kör in i tio minuter. Brukar hjälpa.
Sen tänk dig själv. Finns skummisar som slickar folk i röven.... asså.... jag vet inte..... äckligt. Sen grovhångel därefter. Är som värsta katterna..
Ja, du kan ju rapa upp den istället. Gott.