Inlägg från: Anonym (kråmos) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kråmos)

flickvän luktar bajs

Nyfikna72 skrev 2016-05-15 18:20:35 följande:

Den unga mannen som agerar ts kanske inte har varit med så många tjejer? Det är nämligen inte helt ovanligt att en del lukt kan förekomma även om man är rentvättad. Anus är en muskel det också och under sex rör sig det mesta därnere så den helt luktfria sexakten lär du nog bara få med barbara.

Lol vilken bild jag fick där.... Anusmuskeln som sitter och masserar ut små luktpuffar under akten.... Helt underbart. Gärna tecknat som en såndär kompisk seriestripp, där bajsluktsmolnen har elaka ögon som flyger in i mannens näsa som då får värsta ansiktsuttrycket...
  • Anonym (kråmos)
    mosetmoa94 skrev 2016-05-15 20:18:41 följande:

Behöver inte vara bajs/fis som luktar. Bakteriell vaginos luktar illa.

Och vaginalblödningar.... fyyyyyyy bajsan....
  • Anonym (kråmos)
    Anonym (frustrerad-ungman) skrev 2016-05-15 18:14:56 följande:

DETTA ÄR JU FAN DET VIDRIGASTE JAG LÄST!!!! att anus är självrengörande fy fan alltså att större delen av befolkningen har såna här stora vanföreställningar visste jag inte herregud alltså.... 

Visste du att dina öron är självrengörande också? Varje gång det trillar ut små gula klumpar ur örat ner i ditt morgonkaffe när du sitter och äter frukost, betyder det att örat har gjort rent från bakterier och annat onödigt som du för in när du pullar rent med TOPS??!??!?!?!?

Precis på samma sätt är det när du hittar små svarta pluppar i dina trosor varje morgon, då har anus spolats rent av små brandmän från mag-tarmkanalen som spolar med sina små DNA-brandbilar längs kanterna så det blir rent.

Alltså, tänk själv på hur det var förr i världen när vi inte duschade och badade och hade oss. Det lär ju finnas nån mekanism som gör rent, duh! Sen är väl typ katter och sånt lite special som slickar sig själva rena i anus innan de går runt och slickar dig i ansiktet... myyyyyyyyyyyyyyyys! :D
  • Anonym (kråmos)
    Anonym (Mjo) skrev 2016-05-15 21:45:20 följande:

Vem har pratat om analsex? De pratar "bakifrån", du vet att man kan stoppa in den i fittan bakifrån oxå va!?

Vilket i regel alltid utvecklar viss mer närhet till att anus vänds uppåt och således lättare släpper ut varma bajsångor som enligt fysikens lagar stiger uppåt, till kåtbockens näsa....

Kör missionären och ge fan i att sniffa mellan våra ben så ska ni killar se att det går bra :D
  • Anonym (kråmos)
    Anonym (frustrerad-ungman) skrev 2016-05-14 19:17:32 följande:

blir så frustrerad när jag ska ha sex med min flickvän. efter ett tags knullande känner man stanken utav bajs tränga in i näsan eller när man ska slicka henne så känner man lukten utav skit. hur jävla svårt ska det vara för er tjejer/kvinnor att ta hand om eran hygien? TVÄTTA ER FÖR FAN MELLAN SKINKORNA NÄR NI HAR BAJSAT FÖR FAN!!!  har alla tjejer nuförtiden hygien problem?

Men asså..... Du är väl ändå man nog att stå upp för dig och säga åt din flickvän istället för att gå in på ett forum där det väller av fruntimmer och gnälla....

Sen kan du nog också tänka sig att tvätta dig ordentligt. Tänk så mycket bajspartiklar som hoppar ur ditt anus varje gång du juckar i sängen. Och med fysikens lagar så ramlar dessa ner i sängen och pga dina juckrörelser hoppar dessa fram till våra intet ont anande underliv och in i kisshålet och ger oss UVI! Äckligt! Urk urk. Mansbajs i skrevet.

Sen finns det killar som torkar åt fel håll... så det hamnar massa äckel i punghåret.... så ska man typ försöka slicka och suga och greja där så är det massa BAJS.... fyyyyyyyyy så vidrigt!
  • Anonym (kråmos)
    Anonym (Mjo) skrev 2016-05-15 22:14:59 följande:

Jag svarade på inlägg #7 där personen tror att det pratas om att stoppa in kuken i röven bara för att man pratar bakifrån.

Kan man knipa med anus så är det inga ångor som osar uppåt. Har man tvättat sig så luktar heller inte anushålet eller skinkorna. Problem solved. Aldrig varit med om att det luktar bajs ens vid slick i röven.

Finns ju de som använder deo i röven innan de ska ligga. Eller står med en sprayflaska doftljus och kör in i tio minuter. Brukar hjälpa.

Sen tänk dig själv. Finns skummisar som slickar folk i röven.... asså.... jag vet inte..... äckligt. Sen grovhångel därefter. Är som värsta katterna..
  • Anonym (kråmos)
    sextiotalist skrev 2016-05-16 16:44:22 följande:

Det är en viss skillnad, ett barn med blöja, då kladdar det in överallt. Det gör det inte när man sitter på toaletten. Jag för min del använde tvättkräm som var väldigt mild för sonen. Jag vägrade använda dessa färdiga servetter utom i nödfall.

Jag hade våtservetter för just detta ett tag, fick sluta med dessa eftersom de torkade ut huden så mycket att jag fick sprickor och fick sluta direkt. Det kändes mer ohygieniskt att ha sprickor där det kan fastna faktiskt.

Snart kommer åldringshemsåldern... då man önskar man var barn igen. Tänk så mysigt å ligga där och bajsa bajs på bajs i väntan på att Märta ska komma och byta vuxenblöja... mums...
  • Anonym (kråmos)
    sextiotalist skrev 2016-05-16 20:02:47 följande:

Din dröm kanske. Ingen av mina äldre släktingar har varit sådana. Även när de var en bra bit över 90 så bodde de hemma och skötte sig själva

Tycker det är så muuuuusogt att byta blöja på folk. Särsklt om de har magsjuka och bajset runnit upp på magen och i alla skrevår och grejs.... Ibland räcker inte ens blöjan till... Blir som en stor spräng mitt över allt....
Svar på tråden flickvän luktar bajs