Killar - tycker ni utländska tjejer är bättre än svenska?
Alltså trevligare och snyggare och så. Om ja, precisera gärna vilken sorts nationalitet du avser på tjejen.
Alltså trevligare och snyggare och så. Om ja, precisera gärna vilken sorts nationalitet du avser på tjejen.
Wow. Precis vad vi saknade här på FL. Ytterligare en tråd som ska berätta för oss "tjejer" hur vi bör vara för att bli godkända av männen. Fantastiskt.
Pay attention girls!
Ditt stolpskott. Varför skulle inte män få ha preferenser precis som tjejer har? Vi har också rätt att yttra och diskutera dessa preferenser här om vi så önskar.
Svaren hade varit lika blandat där. En del som hakar på skiten, och en del som ifrågasätter detta poängsättande av ett helt kön baserat på nationalitet/vilken annan som helst obetydlig faktor.
Det vill jag också veta!
Åk utomlands? ;)
var får folk sånt här ifrån?
alla har givetvis preferenser oavsett kön. Det kan vi inte komma ifrån. Ingen har någonsin sagt att inte män (eller kvinnor) får ha preferenser. Det jag ibland sett här på forumet är nog tyvärr trådar där tex män listar upp egenskaper kvinnan "ska ha" och då handlar det oftast om endast utseendefrågor. Kanske det då har opponerats kring det och det är inte så konstigt.
Däremot är det ju högst irrelevant vilken nationalitet folk har. Jag är svensk, min granne är svensk, vi ser ändå helt olika ut. Därför KAN man inte säga på det viset det står i TS. Det blir alldeles för enkelspårigt att tänka på det viset.
Det här med hygienen känner inte jag riktigt till heller.
Svenska kvinnor är underbara, särskilt från Stockholm av någon anledning. Antar att all "spets" samlas i huvudstaden.
Min kille vill inte ha svenska tjejer. Minns att han ogillade att de(enligt honom) inte kan ta hand om ett hem och har för mig att han inte gillade personligheten heller.