Inlägg från: Anonym (Också C3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Också C3)

Vilken barnvagn till liten bil?

Ohh... jag tänker följa den här tråden för jag har också en c3 och barnvagnen till vårt förra barn är en ENORM emmaljunga som är högst osmidig både uppfälld och nerfälld (fast bra i folksamlingar och i skogen ;) )

Meeen... jag kan nog glömma att få in den i lilla pärlan (som vi inte hade när förra barnet var bebis). Jag har dock funderat på att köpa teutonia för jag har hört bra saker om teutonia plus att några av deras modeller blir pyttesmå som ihopfällda :)

• Anonym (Också C3)
    TessanTess skrev 2016-05-10 16:25:46 följande:
    Jag bor på landet så kommer faktiskt ha två vagnar, en begagnad hemmavagn som funkar i terrängen här och en ny ärendevagn, som kommer få ligga mycket i bilen när den inte används :)
    Ja, vi kommer också ha flera vagnar. Pansarvagnen (emmaljungan) för långpromenaderna och terrängkörning, en mindre och smidigare för när vi ska iväg med bilen någonstans eller handla i vår lilla lilla mataffär... sen har vi ju vår brio-sulky för när barnet blir lite större och vill springa själv mest, och så lär vi köpa en ny paraplysulky för när sulkyn [kan] behövas... Haha, man kan väl inte ha för många ?! ;)
Svar på tråden Vilken barnvagn till liten bil?