Pergotime biverkningar (ni som ätit Pergotime)
Jag blir gravid med andras ägg så mitt hopp står till det just nu.
Lycka till!
Okej, vad bra. Vet du när det kan tänkas bli av då? :)
Tack så mycket och lycka till du också ! :D :D
Poppy75:
Ja jag har heller inte hört det av min gyn. Jag tar också lägsta dos. Kan nog stämma att om man får högre dos så måste man kolla så det inte blir för många ägg, men då tror jag att man får ont av det också. Men jag vet inte. Jag känner nu ingenting så jag hoppas det funkar på mig :) får se om några veckor :)
Maräng87:
Okej. Hade du känt av din ägglossning innan du tog Pergotime?
Åh vad kul för dig att det tog sig på första kuren, hoppas för mig med :D.
Ååhh så roligt , snart dags. :D lycka till! :D :D
Ibland kan det vara svårt att veta vad som är vad. Personligen var jag i ett rätt dåligt skick rent psykiskt när vi kom igång med Pergotime. Men yrsel och illamående var väl de främsta biverkningarna.
Lilleloppa:
Åt du enkel kur eller du fick dubbla o sen trippel kur? Hur har det gått för dig efter Pergotime? :)
Yarrow:
Okej. Oj då det var en lång cykel du fick. Är det vanligt att få lång cykel när man äter Pergotime?
Hej!
Jag åt enkel kur alla tre gånger. Jag vet att jag har ägglossning även utan dessa tabletter men i och med att det inte har funkat på nästan tre år vid denna tid så kunde vi lika gärna testa med Pergotime. Man vet ju aldrig om man har halvdålig kvalitet på äggen och Pergotime kan kanske göra skillnad på så sätt också. Men under dessa tre månader hände inget tyvärr :/. Det var värt ett försök, för många går det ju vägen :)
Vi slutade sedan med Pergotime i februari då vi fick tid för IVF och behövde ha en period helt utan konstigheter i kroppen innan vi kunde börja. Så nu har vi precis gjort klart vårt första IVF försök och har drygt en vecka kvar innan vi kan ta ett gravtest! En evig väntan...
En Parentes, det är väldigt intressant hur jobbig denna barnaverkstads-situation är samtidigt som man ändå klarar av att gå igenom det! Förhoppningsvis behöver ingen av oss vänta mycket länge till innan vi ser ett +!
Lilleloppa::
Hur har det gått för dig? :)