Inlägg från: Anonym (Biomamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Biomamma)

Håller inte med om biomammans förhållningsregler.

Anonym (&) skrev 2016-05-06 17:57:31 följande:

Det kommer bli konflikter med barnet " så får jag göra hos mamma " "så får jag göra hos pappa "

Det funkar inte i längden .

O ts har absolut inget att säga när det gäller skötsel av barnet , detta måste mamman o pappan komma överens om utan att ts lägger sig i

Vilket kvalificerat skitsnack! Ungar fattar att regeringen är olika hos mamma, pappa, i förskolan och hos grannen. Varför försöker du idiotförklara alla barn? Även om du har svårt med att olika saker gäller på olika ställen så är det inte så barn generellt känner. Capire?
  • Anonym (Biomamma)
    Anonym (&) skrev 2016-05-06 18:11:33 följande:

Då är det väl nå fel på mina barn då , dom flyttade till mig på heltid just för att dom inte orkade med bonusmammans regler hos pappan , det var orimliga regler .

Barnen var då 5 o 8 år när dom gav upp efter ett år som var sjukt jobbigt för oss föräldrar

Vad hemskt att ni la ansvaret på barnen att bestämma var de skulle bo.
  • Anonym (Biomamma)
    Anonym (&) skrev 2016-05-07 11:14:10 följande:

Det gjorde vi inte . Detta framkom när barnet vägrade åka till pappan o då beslutade vi att det fick bo kvar , vi visste inte om att dom hade dessa orimliga regler innan

Du skrev att de hade det så ett hemskt år innan de flyttade på heltid till dig. Var pappan blind och döv?
Svar på tråden Håller inte med om biomammans förhållningsregler.