BIM - juni 2016
Ja! Timmarna går så sakta. Tycker min värk avtar nu. Och inge blod än.. Nu får den inte komma!!!
Ja! Timmarna går så sakta. Tycker min värk avtar nu. Och inge blod än.. Nu får den inte komma!!!
Undra hur många gånger om dan jag spanar in följande:
1.Min fertilitetsapp...
2.Min vanliga kalender
3.Familjelivs tråd bim juni...
4.Min monitor
Hahaha nån som vill lägga till något haha ;)
en äl fråga. fick äntligen positivt äl test på dag 23 (första sen missfall och skrapning). fick positivt på kvällen men negativt vid lunch tidigare den dagen så borde inte missat början på stegring. enligt cb äl så ska man ju försöka dagen då man får glad gubbe plus dagen efter. gäller detta även om man får positivt på kvällen alltså samma kväll och kvällen efter? eller borde man lägga till ännu en dag? vi försökte samma kväll coh sent följande kväll lite mer än ett dygn efter positivt...är det dumt att inte försöka igen dagen därpå..? störst chans måste väl önda ha varit inom dygnet efter positivt ältest?
En lite konstig fundering. Om man har en kille som runkar väldigt ofta, säg 2 ggr per dag. Är det sämre chans att bli gravid då?
Jag vet inte hur ofta eller när min kille gör det men det kan ju lika gärna vara 2 ggr om dagen som 1 gång i veckan...
Stort Grattis Zoey90 till ditt plus, nu har du fått hoppa ner till Gravid på listan istället där vi alla gärna vill vara imorgon bitti och alla andra dagar :) :)
Vet inte varför inte alla blir fetstilade på telefonen men blir det på datan... Får hoppa överdetfetstilade nästa gång... (BiMlistan)
Negativt här också...förhoppningsvis för tidigt men känns väldigt negativt....
Är det "lönt" att ha sex dagen efter Max? Visade hög på monitorn i morse.
Men jag hade Max igår och förgår. Är det Max så länge ägget "sitter kvar" för att sen släppa?