• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • lillagumman85
    SkogsstjärnN skrev 2016-06-01 05:00:05 följande:

Fick mens inatt. Tog ett likadant test bara föf att se om det blev nått sträck men det blev helt blankt. Vilken dålig kvalitet? Blir irriterad, hade det varit ett tidigt missfall borde det inte blivit blankg i morse utan fortfarande nån rest tänker jag. Ska inte testa förens mensen är sen någonsin mer, man kan ju ändå inte dra någon slutsats.

Well, på det igen då. Nästa ägglossning sker mitt i flytten så tveksamt om vi kommer få till det då.

Nej! Så himla tråkigt!

Förstår din besvikelse!
  • nettiz85

Testade idag på BIM -3. Fick upp ett svagt streck inom testtiden. Ser ni också strecket? :)

• Tiiffany
    nettiz85 skrev 2016-06-01 07:31:19 följande:

Testade idag på BIM -3. Fick upp ett svagt streck inom testtiden. Ser ni också strecket? :)

Syns inte så mycket :/ Svårt att fånga på bild 
  • nettiz85
    Tiiffany skrev 2016-06-01 07:45:39 följande:

Syns inte så mycket :/ Svårt att fånga på bild 

Ja det är ju det. Syns bättre irl och på min kamera. Det kanske förklarar varför jag fått en knöl i ena bröstet som jag var inne och sökte för i måndags. Aldrig fått så innan och igår kväll spände det så i brösten.
  • Dalkullan92

Här kom nog mensen i dag. En dag tidigt :)

ÄL runt 14-15/5 och BIM igen 29/5 så stannar kvar i gruppen :)

Hade inte nå stora förhoppningar de tagit sig den här månaden då de blev ett dåligt försök. :)

Men kan stannar i gruppen.

• mamalolo

Hej, en fråga: hade ÄL för ett par dagar sedan. Idag har jag "hala" flytningar. Sådär som en väl får när en har/haft ÄL? Betyder det att det inte tagit sig?

• Tra3dockan

Jag har också en fråga om att ligga. Igår fick jag utslag på både gravidkollens äl stickor samt cb digitalt äl, lika så nu på morgonen.Vå låg igår.

Bör vi ligga idag igen? :D

• Tiiffany

Jag vet inte om jag använder termometern rätt, ibland får jag 34 grader ibland 35... Ska man lägga på tungan eller under? Drömmer

• Cfmilla
    Tiiffany skrev 2016-06-01 09:29:14 följande:

Jag vet inte om jag använder termometern rätt, ibland får jag 34 grader ibland 35... Ska man lägga på tungan eller under? 

Under
  • Rosenblad

BIM idag, ingen mensvärk och ingen mens...än. Jag är så nervös så jag mår dåligt. Tror varje gång jag ska på toa att det ska va blod..Men brukar ju ha värk innan mens så jag hoppas inte bara mensen är sen. Har ju haft mellan 27-30 dagar och idag är 28. Ååååh snälla jag vill inte ha mens!!!!

Svar på tråden BIM - juni 2016