• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tiiffany

Blir 24år, första barnet försökt sedan augusti 2015, missfall v6 i november 2015

Bim idag och ingen mens än

• Micki88

Åh, håller tummarna! Jag har BMI på fredag. Hur mår du? Känner du några symptom eller liknande?

Tiiffany skrev 2016-05-25 14:20:56 följande:

Blir 24år, första barnet försökt sedan augusti 2015, missfall v6 i november 2015

Bim idag och ingen mens än

• langtanefterbaby

Jag är snart 25, sambon fyller 27. Vårt första barn och 6e försöket.

Jag drömmer om tvillingar, är själv tvilling och vill mer än gärna ha tvillingar. Men när man vill brukar man väl inte få

• Tiiffany
    Micki88 skrev 2016-05-25 14:24:00 följande:

Åh, håller tummarna! Jag har BMI på fredag. Hur mår du? Känner du några symptom eller liknande?

Tack! Håller tummarna för dig med!

Vi körde stimulerad inseminering för 2 veckor sedan. Jag känner mig som vanligt utan gravsymptom eller symptom på mens. Hur mår du? Känner du något? 

• Micki88

Vad är det för något?

Ont i bröst o blygdbenen men det har jag alltid innan mens så känns lite deppigt just nu. Men brukar få spotings två dagar innan och än så länge har jag inte fått några :)

Tiiffany skrev 2016-05-25 14:44:28 följande:

Tack! Håller tummarna för dig med!

Vi körde stimulerad inseminering för 2 veckor sedan. Jag känner mig som vanligt utan gravsymptom eller symptom på mens. Hur mår du? Känner du något? 

• Rosenblad
    langtanefterbaby skrev 2016-05-25 14:27:42 följande:

Jag är snart 25, sambon fyller 27. Vårt första barn och 6e försöket.

Jag drömmer om tvillingar, är själv tvilling och vill mer än gärna ha tvillingar. Men när man vill brukar man väl inte få

Då har du ju iaf en chans, om jag förstått det rätt är det ju lättare om man har de i släkten. Min man är tvilling och hade vi fått tvillingar hade jag blivit jätte glad! Hade blivit lite nervös för att amma två barn och klara av dubbelt upp med allting men hade ju varit så glad! Men det måste ju va en dröm uppväxt att ha någon man kan dela allt med :)
  • Rosenblad

Ni andra med BIM 1e eller i början, vad har ni för symptom idag? Om ni har några dvs.

Själv har jag ömma bröst med väl synliga blodådror.

• copycat

29 år, sambo 31. Har en dotter sen innan, född 2014. Andra riktiga försöket till ett syskon :)

• mrsbygg

Jag är 31 och min gubbe blir 39 i år ????
    Vi har tre barn, och detta är första försöket på nr.4 ????

Ha lite över en vecka kvar till BIM nu, jag är sjukt nervös och har ömma tuttar! Ska testa mig nästa helg, om inte mensen dykt upp! ????

Svar på tråden BIM - juni 2016