• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Loncelot

Då har man haft sex 3dgr i rad, finns ingen chans att vi har list imorgon...Men får nöja mig med detta

Hög <3 Förrgår

Max äl <3 Igår

Max äl <3 Idag

Hög Imorgon lördag

Hoppas hoppas detta räcker men det borde det väl? Idag var även sexet efter kl 22 så borde ju hålla sig även till imorgon eller vad tror ni, visst har vi oddset med oss?

• Rosenblad
    Loncelot skrev 2016-05-20 22:50:08 följande:

Då har man haft sex 3dgr i rad, finns ingen chans att vi har list imorgon...Men får nöja mig med detta

Hög <3 Förrgår

Max äl <3 Igår

Max äl <3 Idag

Hög Imorgon lördag

Hoppas hoppas detta räcker men det borde det väl? Idag var även sexet efter kl 22 så borde ju hålla sig även till imorgon eller vad tror ni, visst har vi oddset med oss?

Får hoppas på de! Juni månad, nu är de dags tycker jag. Inleda sommaren med en graviditet, ja tack!
  • Verro

Hoppas oxå sååå innerligt att det tar sig denna månaden <3 vi fick till det 4 dar i rad och två gånger på ÄL dan och den 14-15 så överlevde dom spermierna så hade vi ju dom tillgodo...
    Igår tittade vi på vår sex almanacka tillsammans igår och skrattade.. Han sa, om det inte blir bäbis denna månaden sp gör vi ett nytt rekord nästa månad o då ska jag ta ledigt från jobbet :D Hahahahaha

Vad använder ni för appar? Jag använder denna för att logga ÄL och sex :) den heter Life

• SkogsstjärnN

Äl+4/5 idag. Min kropp har verklkgen gjort en radikaländring sedan missfallet. Precis som förra månaden har jag massor med hormonpåverkan, ömma bröst och tyngd i underlivet. Och är förbannad:/. Aldrig haft några känningar mellan äl och mens men nu är det full fart. Skönt att ha lärt sig läxan och inte tro att jag är gravid därför:).

Jag vet inte heller, tvekar lite på om vi inte skulle ha skippat några månader nu ändå. Så mycket som ska till denhär sommaren att det skulle passa att inte vara gravid... Aja, försent:P

• Dalkullan92

ÄL+4 i dag :) Vill spola fram tiden.

Tror jag redan börjat leta symtom :) hehe.

Men har sagt till karln som brukar ta på brösten varje kväll att han får hålla koll på om brösten ändrar sig å om jag bli ömmare :P Slipper jag kanske leta symtom.

Någon mer som haft äl och bara väntar nu??

• columbus
    Idag (nu vid 12.15) var första gången som jag såg ett svagt streck inom 5 min-gränsen. Tidigare stickor ser ut att ha streck men dessa har alltså kommit efter torkning, så litar inte på dem. Håller tummarna för att ÄL faktiskt är på gång nu! Vad tror ni? Starkare streck ikväll/imorgon förhoppningsvis? 

• Micki88

Jag har haft! Cirka en vecka sen. Så nu går man och bara väntar. Har ont i brösten och vid sex igår hade jag såå ont i lillmagen på ena sidan. Fick avsluta... Jätte skumt!

Dalkullan92 skrev 2016-05-21 12:28:08 följande:

Men har sagt till karln som brukar ta på brösten varje kväll att han får hålla koll på om brösten ändrar sig å om jag bli ömmare :P Slipper jag kanske leta symtom.

• Zoey90
    Dalkullan92 skrev 2016-05-21 12:28:08 följande:

ÄL+5 här. Tycker mina bröst är jätteannorlunda, men kan lika gärna vara normalt utan att jag tänkt på det förut. Första försöket. Hatar den här väntan.....
  • Rosenblad

Kul att läsa om era symptom och på vilken dag. Jag har haft smärtor under hela äl och idag lite ömma bröst och bröstvårtor. Nu är det ca äl +4. Som sagt blev det bara fullbordat sex två gånger som var innan äl, 3 dagar nämligen så har tyvär inte så höga förhoppningar men ibland läser man om folk som haft sex bara en gång och blivit gravida så jag håller mina tummar och tår. Hadevelat ha äl och BIM varje vecka så väntan inte är så lång!!

Svar på tråden BIM - juni 2016