Mars/Aprilbebisar 2016
Vi har det kämpigt med magen här hemma. Vill inte äta utan skriker bara sen igår kväll. Igår kväll vid 21 åt hon 90ml, ville inte ha något inatt. Imorse kl 8 fick jag i henne 60 ml och sedan bara 30ml vid 13. Det känns att hon får ont när maten kommer ner i magen. Vi har minsta nappen så hon får inte i sig för mycket samtidigt. För en vecka sent hon 120 ml var tredje/fjärde timme och nu knappt någonting.
Mår så dåligt när jag ser henne lida. Ringt vårdguiden och om hon inte ätit något till kl 18 ikväll så måste vi åka in och kolla vad allt kan bero på. Kanske har hon reflux...
Annars går det bra. Hon är glad ibland och börjat jollra lite. Underbart när man får kontakt med henne och hon ler.
Just nu trivs hon bäst att ligga på mig eller sin pappa.
Vill ut och promenera men hon är inte så förtjust i vagnen än. Korta snabba promenader går bra. Sover helst på mage på oss så det blir mycket soffläge för mig på dagarna
Lite tråkigt då vädret varit så bra men vad gör man inte för sina barn. Inte mycket sömn för den som tar natten
Har även bärsjal som jag använder rätt mycket.
Vi hade en vaken natt inatt och tur var väl det då vi upptäckte en tjuv på vår altan. Skrämde iväg honom och kontaktade polisen.Fick höra senare att tjuven gjort inbrott i ett annat hus i närheten. Ibland har vakna nätter sina fördelar.
Hur har det gått för er med maten?