• TessanTess

BF Höst 2016 Uddevalla

Hej!

Jag heter Therese, 27 år och bor i Uddevalla. Väntar nu mitt och makens första barn, en son, i september 2016. Vi har faktiskt BF 28 september, vår bröllopsdag :)

Någon mer som bor i Uddevalla som väntar barn i höst? :)

• Svar på tråden BF Höst 2016 Uddevalla
  • TessanTess
    Camilla7 skrev 2016-06-12 14:23:58 följande:

Hej. Jag bor också i Uddevalla och har samma bf dom dig, 28:e september

Hej! :)

Kul att du skrev :) Är det ditt första barn eller har du barn sedan tidigare? :)
  • Camilla7

Det är vårat första barn så det känns roligt och spännande! Hur känns din graviditet hittills?

• TessanTess
    Camilla7 skrev 2016-06-12 14:51:43 följande:

Det är vårat första barn så det känns roligt och spännande! Hur känns din graviditet hittills?

Ja, det är verkligen spännande! :D Och helt underbart när han sparkar :)

Den har faktiskt varit lätt, så har haft tur där. Men det börjar kännas lite tyngre, och har ofta ont i ryggen, men det är ju så det är :) Hur mår du då? :)
  • Camilla7

Ja, det är en häftig känsla Dock är vår lilla tjej rätt lugn av sig. Eller om det beror på att jag har moderkakan i framvägg som fungerar som en stötdämpare.

Okej, vad skönt Ja, man blir ju bara större och större så lite krämpor får man väl räkna med. Jag hade kraftigt illamående under väldigt lång tid. Det är först nu de senaste veckorna som jag börjat må bra. Så nu mår jag jättebra och ska inte klaga

Svar på tråden BF Höst 2016 Uddevalla