• tussan

Vad betalade ni för era rutinultraljuds-bilder?:)

Vad betalade ni för era rutin ultraljuds bilder?:) verkar vara väldigt olika har jag hört :)

• Svar på tråden Vad betalade ni för era rutinultraljuds-bilder?:)
  • MammAmma

Har aldrig betalat för en ul-bild, har fått 3-6 st varje gång. Bor i Dalarna.

• fjanten

Betalade inget, Västerås. Dock stod det att det skulle kosta, och en väninna som var gravid samtidigt fick betala för sina.

• Anonym (C)

Betalade 20:- st på KUB. På RUL sa BM... "Ah, ta ni dem gratis." Samma på tillväxtultraljudet.

• Anonym (Jämtland)
    Bor i Jämtland
    Betalade 60:- för 5-6 bilder.

Sen fick vi en extra bild, som läkaren inte tog betalt för, på att vår kille i magen verkligen är en liten kille vid ett ultraljud i v 29 ;)
  • Liten ekorre

Konstigt att det är så olika. Vi fick inte köpa bilder från vårt tidiga ultraljud. Vid Rul fick vi köpa för 60 kr/st. Bor i Göteborg.

• tussan

Va på rutinultraljudet idag o första bilden fick man gratis..ville man ja fler bilder fick man betala 30kr styck. Verkar va väldigt olika :p

• TyckOmMig

Det beror helt och hållet på den som gör ultraljudet-de flesta av ALLA mina väldigt många har jag fått gratis från VUL KUB RUL tillväxt UL notch UL

• NollÅtta

100 kr, fick typ 6 st. Stockholm

Son född -10 och Dotter född -13. Gravid med 3an
  • TvillingmammaNov16

Har aldrig betalat någonting! Bor i Stockholm.

På KUB fick vi ca 8st helt gratis och igår på RUL fick vi ca 15st, nu väntar vi två så vi fick några bilder per bebis och sedan några på dem tillsammans, men de har aldrig nämnt att de skulle kosta något. :)

Svar på tråden Vad betalade ni för era rutinultraljuds-bilder?:)