Vad betalade ni för era rutinultraljuds-bilder?:)
Vad betalade ni för era rutin ultraljuds bilder?:) verkar vara väldigt olika har jag hört :)
Vad betalade ni för era rutin ultraljuds bilder?:) verkar vara väldigt olika har jag hört :)
Har aldrig betalat för en ul-bild, har fått 3-6 st varje gång. Bor i Dalarna.
Kub 20 kr/bild. Rul 30 kr/bild. Örebro län båda två, men olika sjukhus.
100kr för dom bilderna man får , 3-4 st. (Norrbotten)
Betalade inget, Västerås. Dock stod det att det skulle kosta, och en väninna som var gravid samtidigt fick betala för sina.
Betalade 20:- st på KUB. På RUL sa BM... "Ah, ta ni dem gratis." Samma på tillväxtultraljudet.
Konstigt att det är så olika. Vi fick inte köpa bilder från vårt tidiga ultraljud. Vid Rul fick vi köpa för 60 kr/st. Bor i Göteborg.
Va på rutinultraljudet idag o första bilden fick man gratis..ville man ja fler bilder fick man betala 30kr styck. Verkar va väldigt olika :p
Det beror helt och hållet på den som gör ultraljudet-de flesta av ALLA mina väldigt många har jag fått gratis från VUL KUB RUL tillväxt UL notch UL
100 kr för en bild. Stockholm.
100 kr, fick typ 6 st. Stockholm
Ingenting, fick 6 bilder.
Ingenting i Stockholm. Fick åtta bilder och då både vanliga och 3D.
Har aldrig betalat någonting! Bor i Stockholm.
På KUB fick vi ca 8st helt gratis och igår på RUL fick vi ca 15st, nu väntar vi två så vi fick några bilder per bebis och sedan några på dem tillsammans, men de har aldrig nämnt att de skulle kosta något. :)
Gjorde RUL i Östersund igår, betalade 60:- för 5 bilder. Klart överkomligt. :)