BF oktober 2016
Hej på er!
Är så nyfiken hur det går för er andra som har bf i oktober! Hur mår ni? Har magen börjat växa? Har ni känt något? Osv... vill veta allt haha! Vi alla är ju så olika och varje graviditet skiljer sig.
Jag är 23 år och gravid i vecka 17 (bf 5 oktober.) Med första barnet. Har redan hunnit vara på tre ultraljud. Ett tidigt, ett KUB och ett som vi betalade privat bara för att få se vår plutt. Jag vet, kanske överdrivet men allt är ju så nytt och spännande! Om ca 2 veckor är det RUL och då hade vi tänkt gå ut med det till vänner och bekanta (Läs facebook). Närmsta vänner, jobb och familj vet redan :)
Jag mår oförskämt bra just nu, förutom foglossning. Har blivit sjukskriven 50% pga tunga lyft i jobbet. Idag känns magen hård och sticker ut för första gången när jag ligger ner!! Lycka! Och tror även att jag kände första riktiga buffén nu på morgonen. Har känt fladder och små rörelser sedan vecka 14 men nu kändes det som en "riktig spark"! På ul har bebis varit en riktig vilding så kanske därför jag har fått turen att känna så tidigt.
Det var en liten update om mig. Jag tycker att det är så himla spännande att höra om andras graviditeter och tyvärr känner jag ingen som är gravid just nu som jag kan bolla med och dela berättelser. Så skulle vara superkul att följas åt och att höra hur det har gått för er hittills och hur ni mår! :) Kram!