Hon älskar sin låtsaspappa mer
Jag har en tonårsdotter som jag inte träffar så ofta då hon bor mest hos sin mamma och det är en bit mellan oss. Jag älskar henne jättemycket även fast jag inte varit så snäll mot henne.
Hennes mamma har en pojkvän sen 10 år sen tillbaka. Min dotter och han fick genast en jättebra relation till varandra och det har dom haft sen dess. Tycker det är jättebra att hon har en låtsaspappa hon tycker om, men hon älskar honom mer än mig och det vet jag. Dom ses oftare och hon litar mer på honom, berättar i princip allt för honom och de hittar ofta på grejer tillsammans. Hon sover ofta över hos honom även när hennes mamma inte är där och han är verkligen som hennes riktiga pappa för henne. Hon har sagt att hon älskar honom mer än mig och att hennes relation till honom är bättre än den till mig, när jag bad om att få höra sanningen då jag kände mig ersatt.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vet att jag har gjort fel saker mot henne, men jag har också gjort bra saker. Men hon älskar honom mer än mig, och det tar så hårt på mig.
Vad ska jag göra? Det känns bara så hemskt..