"Baka flicka/pojke 2016
Agge83 skrev 2016-05-08 22:11:49 följande:
Hej! :) här skulle jag vilka vara med :) har två pojkar innan på 11 & 8, nu skall det bakas en liten sladdis! Å klart att vi vill prova att baka en med snippa ;) men både jag å min nya man har två pojkar var så risken/chansen är väl inte så stor :) men kul stt prova iaf! Köpt tranbärskapslar, men hur många per dag tar ni? Samt intimtvål, för att sänka pH.. Skall efter mensen i slutet av maj inte dricka kaffe på kvällen å försöka med nc hjälp att ha sex fram till första dagen med pos äl test, brukar ha pos i 2 dagar. :)å avokado skall ätas oxå efter mensen... Kaffe för mannen kan dock bli svårt.. ;)
Du är så välkommen och vad roligt att vi bara blir fler och fler
Jag äter också tranbärskapslar, 2 st varje dag och kalicium/magnesium 4 st samt 1 st folsyra. Tvättar mig varje dag med RFSUs intimtvål och använder Lactal var tredje dag. Har ägglossning imorgon men vi ska inte försöka denna månaden
sätter igång på allvar i juni så nu har jag en månad som jag ska skärpa mig med dieten framförallt rött kött... kommer bli svårt
Jag har iallafall fått min man till att vara med "lite" på dieten och han börjar en vecka innan nästa ägglossning. Det ultimata är juh att han även ska följa dieten i minst sex veckor men det funkar inte. För honom kommer detta att hända: Max två koppar kaffe, han äter vitaminer, inget rött kött samt äta 10 bitar lakrits (för att sänka testosteronet och ett glas grapefruktjuice varje dag för att höja östrogenet). Kul!