"Baka flicka/pojke 2016
Och pricka rätt dag. Osäker om jag har så koll på det egentligen. :-P
Och pricka rätt dag. Osäker om jag har så koll på det egentligen. :-P
Glömde skriva och fråga innan.. du skrev att du hade 6.2 i Ph värde. Vad mätte du? Urin? För kroppens Ph värde ska ligga runt 6 dvs det som man mäter med saliv eller urin. För att veta underlivets Ph, som bör ligga runt 4, mäter du genom flytningar eller att du för upp stickan så den "duttar" dina slemhinnor.
Köpt nya ph stickor som visar 0-14. Låg på kring 5 så det är ju en sänkning i alla fall.
Men det va juh bra.. jag tycker inte mitt sänks mer ... hur ska man göra förutom tabletter och lactal?
Var hittar ni ph stickor?
Det står ju att man Ska höja för pojke men är det inte en risk för svamp o sånt då?
Vet ni hur det är med bröd? Har läst olika överallt. Ska man undvika det eller äta det på boy diet?
Väldigt väldigt svårt! Och enligt den länken jag la upp så skulle man testa var fjärde timme så att ens Ph låg på 0(?!) är det ens möjligt? Nej det får vara som det är nu.. jag hoppas dock att det sänks lite till på en månad. Jag äter bröd varje dag :-/ men dricker mkt mjölk och fil... jaja.. det får bli som det blir (men jag kan inte sluta reta mig på att jag inte kan sänka Ph till iallafall 4 )
Så roligt! Ska du köra på något särskilt sätt?
Jag hänger med i den här tråden! Vi ska börja baka bebis o det vore roligt med en liten kille då vi har två flickor sen innan... Väntar äl nästa vecka :)
Jag vill också nu, inte vänta men mannen vill inte.
Låter ut som en bra plan. Håller tummarna ni prickar rätt nästa vecka.
Jag vill också nu, inte vänta men mannen vill inte.
Låter ut som en bra plan. Håller tummarna ni prickar rätt nästa vecka.