"Baka flicka/pojke 2016
Exakt ,stämmer bra!Fick en flicka på det sättet och samlag 3-4 dagar innan ägglossning .Ingen säker metod,men ökar chanserna.
Exakt ,stämmer bra!Fick en flicka på det sättet och samlag 3-4 dagar innan ägglossning .Ingen säker metod,men ökar chanserna.
Det tycker jag har fått 3 barn med hjälp av den
Melloj: Hur ska du göra med dieten? Tycker det är svårt förstå riktigt hur och vad man får äta.
Jag har ännu inte fått med mannen på noterna. Hoppas i alla fall.
Melloj: Hur ska du göra med dieten? Tycker det är svårt förstå riktigt hur och vad man får äta.
Jag har ännu inte fått med mannen på noterna. Hoppas i alla fall.
Jag väntar dotter nr2 och vad som är gemensamt är att vi aldrig prickat ÄL utan haft sex varannan dag och varje och sedan med intensivt runt ÄL. Då finns det alltid tillgång på sega flickspermier som lever kvar. :)
Hur blir man mer basisk?
Det med kaffe har jag läst att man ska dricka om man vill ha pojke men vet inte om man "får" när man vill ha flicka. Har ni fler tips om att få pojke?
Jag tror stenhårt på att pricka in ägglossning. Mina två flickor blev till typ 3 dagar innan ägglossning.
Jo det stämmer så kör på Vicky91 när strecket är som starkast
Stora My: jag velar om vi ska köra fyra eller tre dagar innan :-/ .. kanske lite för optimistiskt att köra fyra dagar innan. Känns som det kommer att ta en evighet för att få det där plusset då.
Jag hade nog testat dag 4 och tre. Men även varje dag sen mensen är öveer o så då fram till tre dagar innan. Har läst att ju mer utlösning destu mindre pojkspermier.
Jag är inne på att köra tre dagar innan och att mannen har sparat sig i sju dagar. Det är gynnsamt för flickspermier, enligt länken du la upp Melloj. Sen skulle jag vilja pricka O+12 då det också gynnar flick men det får inte ha gått mer än 48 timmar sen utlösning för då gynnas pojkspermier. Om det är mindre än 48 så är det bra för flickspermier. Ja det är mycket hålla reda på. Och så stod det i länken också att göra tvärtom än när man "bakade" tidigare och som sagt mina pojkar är gjorda på ägglossningsdagen eller dagen innan.
Melloj har du fått din man att äta tranbärskapslar osv för att sänka pH? (Min tycker allt är jumbo humbo men tar nu vitaminer och kapslar)
Har du tänkt kolla pH med stickor?
Tycker det känns bökigt. Tänkte köra Lactal i alla fall.