• pinkrain

"Baka flicka/pojke 2016

En tråd för mig. Har en son på 2,5 år och nu hade det varit skoj med en liten flicka. :) 

• pinkrain

Skulle verkligen inte vara några frågetecken på texten ovan!!! Jag kör eller tänkt köra efter detta med sex några dagar innan ÄL. Hade ÄL i torsdags/ fredags lite osäker och hade bara sex på lördagen det kanske är för många dagar innan men jag tänker typ fyra dagar innan. Men kan ju bli svårt att det tar sig alla då. Får se var typ första försöket.

• pinkrain

Jag har sådan molvärk i magen och är illamående men kan det kännas så tidigt? Tog ut min spiral i mars och inte känt så innan. Hoppas det tog sig!! ????

• pinkrain

Det blir knasigt när jag skriver på mobilen en massa frågetecken som inte ska vara.

• pinkrain
    Stora My skrev 2016-05-10 11:42:54 följande:
    Det är ju svårt att veta. Lite tidigt är det ju fast nån gång har jag känt när ägget fäst också. När jag tog ut min spiral blev första ägglossningen och mensen lite förskjuten och månaden efter kom ägglossningen tidigare. Hoppas det inteblivit nåt sånt för dig och att det tagit sig.
    Jag har haft en Äl och mens redan men kan ju vara så ändå att det är knasigt även om det är andra gången efter jag tagit ut spralen. Ska ha menesn runt den 19 maj så får se. :)
  • pinkrain
    Melloj skrev 2016-05-10 22:21:54 följande:

Ni klickar in er på forum, sen väljer ni "Grupper" och där inne finns den "Vi som ska försöka "baka" en flicka eller pojke 2016". Ni klickar sedan in er där och hittar inte alla så löser vi det på annat sätt helt enkelt.

har ansökt. :)
  • pinkrain
    vicky91 skrev 2016-05-11 14:50:52 följande:

Nu verkar det som att jag blivit basisk men problemet är att jag nu misstänker svamp? Ska jag behandla det eller blir det för surt?

jag vet inte hur det påverkar fast det ä ju inte bra att gå med svamp heller under längre tid iaf men vänta och se om det försvinner av sig själv. :)
  • pinkrain

Jag kommer inte in i gruppen har ansökt men när jag klickar igen säger den att det ansökt. Jag måste bli godkänd. :)

Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016