Inlägg från: pojkmorsan |Visa alla inlägg
  • pojkmorsan

"Baka flicka/pojke 2016

Hej tjejer! Här vill jag vara med ???? Har två pojkar 7 och 6 år i år. Har studerat tjejbandet i 5 så nu är de väl dags! Vi provade för några år sedan men slutade i MF sedan har de kommit annat emellan i livet. Men nu jäklar nästa månad kör vi äl 9 juni. Så nu ska ja till Apoteket beställt pH stickor håller på o lägger om kosten. Taggad till tusen och hoppas de inte ska ta allt för många månader att få till ett pluss ????

Själv är jag snart 27 år ????

• pojkmorsan

Mannen

Ingen Cola inget kaffe

Dusha varmt innan sex

Sex efter mens varje dag till positivt äl test. Cb digitalt äl test. Missionären, ingen orgasm för tjejen.

Kvinnan

Inget socker

Inget rött kött

Mycket avokado

Tranbärskapslar

Kalcium

Bisolvon

Lactal om ph behöver sänkas ännu mer

Ph under 5

Detta är det vi kommer köra med :)

• pojkmorsan

Bisolvonet gör "slemmet" där nere tunnare lättare att simma igenom.. Sägs att de ska öka chansen för flicka men kanske framförallt för att bli gravid.. ;)

• pojkmorsan

Melloj ja har läst mycket studier om det där. och det råder delad mening viss studie säger att det ät 75% att tredje barnet blir samma kön om de två första är samma.. Medan viss säger att de fortfarande är 51/49 som gäller.. Sannolikheten att få tre pojkar är bara 14%..

Sen har jag läst att de finns studier som pekar på att vissa män har genetiskt typ fel på x alternativt y spermierna.. Hur ser de ut i eran släkt? Här e ändå ganska delat min mamma har en bror min pappa ensambarn så även jag. Min mans pappa har två döttrar sen min man. Hans mamma har först två söner sen en dotter sen två söner och sist en dotter.. Nu har vi två söner hans syster har två söner.. De e dags för tjejer ????????

Min första son tog ett år men då kolla vi inte äl osv sen börja ja med glandin och blev gravid direkt. Min yngre blev liksom bara till oplanerat typ :)

• pojkmorsan

Zoey jag skulle ligga varje dag fram till Tors-fre 12/13.. Det är svårt det där man åker ju chansen att bli gravid ju närmre äl man ligger men samtidigt vill man maxa chanserna för tjej också.. Jag vet inte själv exakt hur nära äl ja ska våga ligga..

• pojkmorsan

Nä men precis så tänker jag med my. Om

Vi blir gravida nu och jag äter o lever efter detta o han sitt så e de iaf helt tvärt emot hur vi va innan. När ja läst på allt förstår ja vi har söner iaf hahaha.

Vad ja läst fram till med tranbären är att folk äter 2 st åt gånger 2-3 gånger om dan mellan mens och äl. Sedan slutar man mer dom för de över risken för mf.

• pojkmorsan

Usch! De e jobbigt med MF har själv varit med om det men bara ett måste vara hemskt!! :(

Det kommer nog gå Bättre denna gången ska du se :)

Längtar mycket efter att kicka igång nu men räknar med att de kommer ta ett tag men hoppas de går fort.. Funderar på att köpa glandin men vet inte va de har för inverkan på dotter försöket ska forska i ämnet det är ju grymt för o bli gravid iaf!!

• pojkmorsan

Pinkarin om du hade äl i torsdags så är det ju ett perfekt tjejbak om det tar sig :):):):) håller tummarna :) min granne o sons kompis mamma som vi brukar umgås med har en bebis som nu e 6 månader. Han e så otroligt söt o mysig jag blir så bebis sjuk varje gång så då tänker ja inte ens på kön bara beeebis! Va ju längesen ja hade de nu tror ja kommer njuta mycket mer denna gången :)

• pojkmorsan

Molle håller tummarna att du ruvar :P

Stora My nej han ska komma långt ut ändå tror ja för killspermierna är ju snabbast i vilket fall liksom, eller så vänder dom när du har lyckats få sur miljö dör nere haha.

Glandin är ett hälsokost som man kan käka mot pms styra upp ägglossning osv

Här kan du läsa

www.shopping4net.se/Haelsokost/Foer-kvinnor/Klimakterie-PMS/Glandin-25.htm

Jag har ju som sagt blivit gravid direkt ja börjat käka dom båda gångarna. Tipsade även om dom till mina gamla forumvänner som kämpade och det hade mycket goda resultat.

Konstigt köpte Cb digitalt äl igår ska ju bara testa denna månaden starta verkstaden nästa äl men för o få lite koll. Enligt min beräkning ska äl vara på fredag. Men fick ingen glad gubbe ens idag borde ja inte fått de? Hmmm.. Hoppas inte cykeln börjar krångla alltid haft jätte regelbunden.. Kan ju iof va nån dag tidigt, så får se imon eftermiddag.

• pojkmorsan

Va mäter ni pH:t med? Beställt några vaginal ph mätare från eBay för 150 spänn vet inte hur många de va i men.. Urinen har ju inget med de o göra varken pH:t eller färgen på urinen de är ju mer "flytningarnas" pH som är intressant..

• pojkmorsan

Ah okej får se va de e för några ja får skulle komma runt 13 maj. får se om Man behöver köpa sån där gel med de e dyrt att baka bebis ????

• pojkmorsan

Ja tycker de kan va "kul" med en sluten grupp där inte alla kan läsa. :)

Har du känt av nån äl? Konstigt den inte visar något..

Stora My de suger ju :( min man bryr sig nog inte så mycket om de blir tjej eller kille osv men han stöttar mig iaf och vill väl ha en dotter också men inte så big deal liksom ..

• pojkmorsan

Du måste nog behandla om det är svamp i vilket fall:/

Ingen glad gubbe på Cb idag heller vafan :( hoppas inte min cykel ska börja krångla nu aldorg gjort förut dock va de ju relativt nyss ja sluta med p pillerna. Men enligt mig ska äl va på fredag med kan ju va lördag dårå o utslag imon? Hoppas :/

• pojkmorsan

Tror de e melloj som kan släppa in bara :) hur bakade du? Kul att de fungerade vilken vecka e du i nu? :)

Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016