"Baka flicka/pojke 2016
En tråd för mig. Har en son på 2,5 år och nu hade det varit skoj med en liten flicka. :)
En tråd för mig. Har en son på 2,5 år och nu hade det varit skoj med en liten flicka. :)
Hoppar gärna in här om det är ok!
Beklagar MF Agge och molle. ????
Skulle verkligen inte vara några frågetecken på texten ovan!!! Jag kör eller tänkt köra efter detta med sex några dagar innan ÄL. Hade ÄL i torsdags/ fredags lite osäker och hade bara sex på lördagen det kanske är för många dagar innan men jag tänker typ fyra dagar innan. Men kan ju bli svårt att det tar sig alla då. Får se var typ första försöket.
Jag har sådan molvärk i magen och är illamående men kan det kännas så tidigt? Tog ut min spiral i mars och inte känt så innan. Hoppas det tog sig!! ????
Det blir knasigt när jag skriver på mobilen en massa frågetecken som inte ska vara.
Håller med om sluten grupp, bara jag hittar den. :)
Ni klickar in er på forum, sen väljer ni "Grupper" och där inne finns den "Vi som ska försöka "baka" en flicka eller pojke 2016". Ni klickar sedan in er där och hittar inte alla så löser vi det på annat sätt helt enkelt.
Nu verkar det som att jag blivit basisk men problemet är att jag nu misstänker svamp? Ska jag behandla det eller blir det för surt?
Jag kommer inte in i gruppen har ansökt men när jag klickar igen säger den att det ansökt. Jag måste bli godkänd. :)