"Baka flicka/pojke 2016
Hej jag har två flickor födda 14 & 15 nu planerar vi att bli gravida med pojke i juni och ska testa allt
Hej jag har två flickor födda 14 & 15 nu planerar vi att bli gravida med pojke i juni och ska testa allt
Hade varit jättekul o följas åt
Annars kan man skapa en sluten facebook grupp
Hur blir man mer basisk?
Det med kaffe har jag läst att man ska dricka om man vill ha pojke men vet inte om man "får" när man vill ha flicka. Har ni fler tips om att få pojke?
Melloy: tack för länken ska läsa den när barnen sover middag
Jag tror stenhårt på att pricka in ägglossning. Mina två flickor blev till typ 3 dagar innan ägglossning.
Vi försöker ju få pojke denna gång o jag har beställt ägglossnings stickor. Rsfu. Om jag då provar varje dag o så blir strecket lika starkt sen starkare o sen blir det svagare o svagare. Ska vi då bara ha sex den dagen sen är starkast för då är det ägglosning?
Jag hade nog testat dag 4 och tre. Men även varje dag sen mensen är öveer o så då fram till tre dagar innan. Har läst att ju mer utlösning destu mindre pojkspermier.
Någon som vet vilka tabletter o sånt man tar för att höja ph värdet? Jag försöker äta kosten för att få pojke men har svårt för kött osv.
Var hittar ni ph stickor?
Det står ju att man Ska höja för pojke men är det inte en risk för svamp o sånt då?
Vet ni hur det är med bröd? Har läst olika överallt. Ska man undvika det eller äta det på boy diet?
Vad kul med tvillingar. Skulle vilja ha tvillingpojkar nu. Undrar om man man påverka så man släpper två ägg ? :-P
Hur är urinen vid baskiskt, gult eller typ genomskinligt?
För övrigt håller jag typ på att spy av pojk dieten haha allt jag hatar ska man äta haha
Hittar inte gruppen? Kan vi inte ha en på facebook, sluten?
Nu verkar det som att jag blivit basisk men problemet är att jag nu misstänker svamp? Ska jag behandla det eller blir det för surt?