• vicky91

"Baka flicka/pojke 2016

Hej jag har två flickor födda 14 & 15 nu planerar vi att bli gravida med pojke i juni och ska testa allt

• vicky91

Hade varit jättekul o följas åt
    Annars kan man skapa en sluten facebook grupp

• vicky91

Hur blir man mer basisk?
    Det med kaffe har jag läst att man ska dricka om man vill ha pojke men vet inte om man "får" när man vill ha flicka. Har ni fler tips om att få pojke?

• vicky91

Jag tror stenhårt på att pricka in ägglossning. Mina två flickor blev till typ 3 dagar innan ägglossning.

• vicky91

Vi försöker ju få pojke denna gång o jag har beställt ägglossnings stickor. Rsfu. Om jag då provar varje dag o så blir strecket lika starkt sen starkare o sen blir det svagare o svagare. Ska vi då bara ha sex den dagen sen är starkast för då är det ägglosning?

• vicky91

Jag hade nog testat dag 4 och tre. Men även varje dag sen mensen är öveer o så då fram till tre dagar innan. Har läst att ju mer utlösning destu mindre pojkspermier.

• vicky91

Någon som vet vilka tabletter o sånt man tar för att höja ph värdet? Jag försöker äta kosten för att få pojke men har svårt för kött osv.

• vicky91

Var hittar ni ph stickor?
    Det står ju att man Ska höja för pojke men är det inte en risk för svamp o sånt då?

• vicky91

Vet ni hur det är med bröd? Har läst olika överallt. Ska man undvika det eller äta det på boy diet?

• vicky91

Vad kul med tvillingar. Skulle vilja ha tvillingpojkar nu. Undrar om man man påverka så man släpper två ägg ? :-P

• vicky91

Hur är urinen vid baskiskt, gult eller typ genomskinligt?
    För övrigt håller jag typ på att spy av pojk dieten haha allt jag hatar ska man äta haha

• vicky91

Nu verkar det som att jag blivit basisk men problemet är att jag nu misstänker svamp? Ska jag behandla det eller blir det för surt?

Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016