Felaktiga plus
Jag är helt förkrossad. Jag har fått svaga plus med graviditetskollens tester, men det sista visade negativt. Fick hem ifrån testlagret idag, tre visade negativt med morgonurin. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mitt hjärta har brustit och min glädje blev spottad på. Jag vet inte hur jag ska klara av dagen på jobbet. Jag skäms, över min lycka, över min naivitet, över att jag har berättat för ett fåtal men vågar inte erkänna nu att testerna ljög mig rakt upp i ansiktet. Jag känner mig så ensam med min ångest jag vill inte berätta för min sambo, jag skäms för mycket. Två stickor visade negativt, men det "hårda" testet idag kan ha en svag antydan till ett plus men jag vet inte om det bara är önsketänkande. Jag vill bara försvinna just nu. Jag klarar inte av att vänta och prova igen, jag som har slutat med mina mediciner och allt för att få detta att gå bra. Jag slutade med minipiller den 1:a, fick ägglossning direkt och har symptom, men det måste vara min hjärna som ljuger för mig. Jag vet inte vad jag ska skriva, vet inte vad jag förväntar mig. Jag vill bara spy ut allt och hoppas att allt löser sig, men återigen; önsketänkande.