Inlägg från: Physalis |Visa alla inlägg
  • Physalis

Avskedsgåva till värdparet?

Om hon gillar ost så kan du ju gå till en butik med manuell disk. Be personalen ta fram alternativ som gravida får äta, de bör kunna sådant. Sen kan du köpa lite goda grejer till osten, kanske någon marmelad.

Annars kanske någon lyxig te eller kaffeblandning? Der brukar finnas såna "lyxbutiker" i köpcenter.

Du råkar inte annars veta om de samlar på något? I och med att du bor med dem. Tänker att du kan få rätt mycket info om någon när man bor tillsammans. Kanske gillar de att bada lyxigt, så någon fin tvål eller badsalt?

• Physalis
    Hippofluff skrev 2016-04-15 15:15:12 följande:

Te fick de i julas, men jag har funderat lite fram och tillbaka och tänkte plocka ihop lite saker från en gårdsbutik som jag åker förbi i helgen, om de har något intressant. Och kanske köpa lite tulpanlökar eller liknande, eftersom de är trädgårdsintresserade.

Men nja, vi har inte umgåtts direkt. De har ett jättehus och jag har fått hyra ett rum i källaren med egen ingång, toalett och dusch och tvättstugan alldeles intill. Det kan gå veckor mellan träffarna. Den jag pratat med mest är deras katt tror jag!

Jaha ^^ då är det lite svårt. Men din plan låter hur bra som helst de blir säkert glada
Svar på tråden Avskedsgåva till värdparet?