Inlägg från: Anonym (Älskaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskaren)

Hur hittade ni ert vänsterprassel?

Tjejkompis som jag träffat via föreningsliv. Hon flyttade rätt långt bort från där jag bodde och jag hälsade på henne när jag var på en arbetsresa. På morgonen låg vi i hennes säng och småpratade om gamla tider och småkelade lite. Kelet blev så småningom mer och mer avancerat ? det ena gav det andra vilket ledde fram till att vi rätt snart hade sex.

Först hade jag lite dåligt samvete för jag hade flickvän och jag hade inte planerat att vara otrogen. Men under 30 års tid kom vi att alltid ha sex när vi träffades. Vi hade även sex när hon av och till hade pojkvän så jag var på så sätt också hennes älskare.

• Anonym (Älskaren)

En senare älskarinna som var mycket yngre än mig: Via en ytlig bekantskap hade jag lovat att plugga kemi med en tjej som gick i gymnasiet. Jag hade tagit med olika molekylmodeller och när vi satt och jag vred och vände på dem och förklarade så kom vi varandra mycket nära rent fysiskt och det uppstod en ömsesidig attraktion ... 

Efteråt berättade hon att hon hade haft lite svårt att koncentrera sig för hon hade suttit och tänkt "vi ska inte ha sex, vi ska inte ha sex ..." men hon tog ändå initiativ till att vi kom att ha sex. Under flera år framåt hjälpte jag henne med studierna (även när hon pluggade på teknisk högskola) och jag blev belönad med mycket het sex med en tjej som var nästan 40 år yngre. Så småningom skaffade hon sig en fast jämnårig pojkvän och därefter träffades vi endast "platoniskt"

Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?