Inlägg från: Anonym (Galen attraktion) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Galen attraktion)

Hur hittade ni ert vänsterprassel?

Jag är tjej, men jag har träffat min(a) älskare ute. Skrev plural inom parentes för jag har haft 2, men jag har bara en kvar. Det var helt och hållet en slump. Galen attraktion, gick inte att motstå! Jag hade inte ens några betänkligheter att gå över gränsen med honom.

Tror inte jag kan ge dig några råd, för som tjej är det mycket lättare. När (om) jag slutar att träffa min älskare så kommer jag inte leta aktivt efter någon ny, tror jag.. Men OM, så funkar som sagt krogen för mig.

Anonym (Mannen som vill...) skrev 2016-04-15 10:09:50 följande:

Verkar ofta vara slumpen som avgör om man påbörjar en affär?

Ja, det tror jag. Har även haft en flirt på jobbet, så det är nog ganska vanligt. Men det stannade vid flirt.
    Anonym (a) skrev 2016-04-15 14:34:01 följande:

Vilka "mysiga" relationer folk verkar ha, jag skulle hellre dela rum med en orm. 

Varför inte bara vara ärliga istället, från alla håll. 

Kan man inte vara trogen, vill man ha mer än en partner så säg det då och stå för det. 

Sånt kan jag respektera. 

Att ljuga, snoka, bedra, svika, sätta upp fällor, det är bara föraktansvärt. 

Suck, du vet ingenting om våra relationer. Du vet t.ex inte att jag och min man har diskuterat att ev ta in en kille för trekant. Han går faktiskt igång av tanken på att se mig med andra.

Sen vet inte han om min älskare, nej det gör han inte.Tänk att en otrohetstråd aldrig kan få vara fri från pekpinnar. Ni har så lite insyn varför folk är otrogna, ni är bara fördömande direkt utan att veta vad folk har för relationer.
    Anonym (a) skrev 2016-04-15 16:27:54 följande:

Känner du dig jagad och utsatt för fördömanden, bra.

Det är precis så du ska känna sålänge du gör illa en annan människa. 

Du kanske skulle reflektera lite över varför människor är såpass fördömande som dom är mot såna som du. 

Nej jag känner mig inte speciellt jagad. Sköter det här väldigt diskret, vi träffas inte speciellt ofta. Du kanske ska börja reflektera över att precis VARJE förhållande är unikt och det andra olikt. Du kan inte klumpa ihop otrogna människor på det sätt som du försöker göra. Så nej, dina ord biter inte på mig.
    vargveum skrev 2016-04-16 11:12:27 följande:

Det är mänskligt att döma andra. Det är nämligen lättare än att förstå andra.

Det har du rätt i. Så tröttsamt bara, att alla otrogna får precis samma "skopa ovett" när alla har helt olika bakgrund till sin otrohet.

Och varför - varför!? - går man in i en tråd och "skäller" när ts vill ha råd om hur han ska träffa en älskarinna. Svara på frågan eller håll tyst liksom!
    vargveum skrev 2016-04-16 16:17:04 följande:

Hehe välkommen till Internet och tyckarna här :)

Går inte att förhindra, samma i varenda tråd om otrohet. Jag har själv sex utanför äktenskapet, så jag vet vad du menar. Fast jag har aldrig startat en tråd...

Nej jag har inte heller startat en tråd. Men skrivit i flera om otrohet för att prata med de som förstår en, och är i samma sits. Men trådarna förstörs alltid.

Ja ja, nu ska jag inte vara mer ot i ts tråd. Han har iaf fått hyfsat många svar som håller sig till ämnet :)
    Anonym (Mannen som vill...) skrev 2016-04-17 09:21:04 följande:

Ok, men det blev uppenbart att DE sökte kontakt?

Jag är själv medveten om att hålla utkik efter eventuella tecken på intresse när jag vågar mig på att flirta med kvinnliga kollegor. Men detta med tecken på kvinnans intresse är ju nästan en hel vetenskap... :P

Har ni aldrig aw eller personalfester på ditt jobb? Det brukar vara gyllene tillfällen att flirta med/ lära känna kollegor.
    Ordinär Man skrev 2016-04-17 09:34:07 följande:

Jag skulle aldrig våga mig på att försöka på jobbet. För liten arbetsplats tyvärr, så ifall allt inte faller ut väl kan bli svårt.

Sant, det är en risk. Därför stannade min flirt på jobbet vid just flirt. Det var ändå stelt i några månader efteråt... så egentligen ska jag nog inte rekommendera ts att börja stöta på kollegor på personalfester

Vanliga krogen ts, varför testar du inte det?
    Anonym (sambo) skrev 2016-04-17 13:46:32 följande:

Ja, du har all rätt till din åsikt, precis som andra har all rätt till sin åsikt kring ämnet, det är lite det som är poängen med diskussionstrådar. 

En poäng är också att hålla sig till ämnet, vilket du har missat helt. Visst kan diskussioner mynna ut i sidospår, men du är ju här ENBART för att basunera ut vilka svin vi är, och inte för att diskutera. Ämnet är var/hur ts kan träffa en älskarinna. Det är vad den här tråden är till för. Jag förstår att det är så provocerande Att du sätter kaffet i halsen, men du får faktiskt ta o gilla läget med den här trådens syfte.
    Anonym (Mannen som vill...) skrev 2016-04-17 20:56:39 följande:

På förra arbetsplatsen nej, får hoppas på nya stället som har lite mer folk i yngre ålder. Jobbar inom vården, där finns inte de mest partysugna kvinnorna... Gå på krogen med ring och hitta prassel? Kanske funkar, sitta och flasha ringen och se om någon vågar sig fram :)

Men det jobbar många kvinnor i vården, guldläge ;)

Krogen är nog lättast för oss tjejer, men ge det ett försök. Dock beror det förstås på var du bor. Jag utgår från Stockholm nu, där det såklart finns oändligt många fler möjligheter än i en liten stad.
    vargveum skrev 2016-04-24 17:46:23 följande:

Kanske för att extremt många trådar spårar ur just pga detta? TS vill gärna ta in synpunkter på en specifik frågeställning, strax kapas tråden av folk som vill kasta skit och hata, orelaterat till frågeställningen. Visst är internettrådar fritt forum på många sätt, men det är påfallande ofta det händer, till och med när ts aktivt undanbeder sådant. Man får skriva vad man vill, men värdet av ett internetforum urholkas av sådant beteende. Jag är själv inte oskyldig men försöker skärpa mig. Vari ligger värdet i att en ts får formulera sin egna frågeställning om tråden ändå kapas av folk som tycker att man är ett svin som ens ställer frågan?

Applåder till detta svar. Håller med dig fullständigt!
Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?