Inlägg från: Ordinär Man |Visa alla inlägg
  • Ordinär Man

Hur hittade ni ert vänsterprassel?

Anonym (Mm) skrev 2016-04-16 21:20:51 följande:

Enda gången det är ok med en älskare / älskarinna är om mannen / frun har godkänt det och man har öppet förhållande.

Annars finns Inga förmildrande omständigheter eller situationer. Man får väl göra slut i så fall.

Varför skulle man göra en annan människa som man lever med och säger sig älska, så illa och såra någon så djupt och förstöra en annan människas liv genom denna handling, för ens egen lust i stunden?

Hur funkar man i hjärnkontoret om man gör så mot en annan människa?

Och vad vill du ha sagt med det? Rubriken var hur vi hittar prassel, så dina moralkakor kan du köpa upp i någon annan tråd. Eller tycker du det är lämpligt att folk i varannan matlagningstråd ska tycka till buy det skulle vara omoraliskt att äta kött?
  • Ordinär Man
    Anonym (sambo) skrev 2016-04-16 23:34:03 följande:

Poängen är nog ganska enkel, gillar man att svina så får man tåla lite kritik, i annat fall får man låta bli, det är väl inte så komplicerat?

Jodå, jag förstår. Men alltid, hela tiden, i varenda tråd? Det är som påpekats jävligt OT.
  • Ordinär Man

Jag skulle aldrig våga mig på att försöka på jobbet. För liten arbetsplats tyvärr, så ifall allt inte faller ut väl kan bli svårt.

• Ordinär Man
    Anonym (sambo) skrev 2016-04-17 13:08:30 följande:

Tja, otrohet blir ju inte trevligare i varje ny tråd? Folk kommer alltid kritisera pissigt beteende oavsett vem som gör det.

Så varje gång någon berättar om sin flygresa till solen, är det roligt att vara framme och påpeka vilka miljösvin de är? I varje tråd hela tiden. Kan du inte kanske uppfattas som lite tradigt?

Jo just för övrigt så att sex är miljösmart!
  • Ordinär Man

Vet inte om jag skrivit det här, men jag har alltid tyckt om träffarna från VM, även om det inte blev något sex.

• Ordinär Man
    Anonym (uttråkad) skrev 2016-04-17 16:33:09 följande:
    Man kanske har varit ihop så länge att man insett att livslång monogami inte är realistiskt eller idealt?

Just nu hade ingen blivit gladare än jag om min partner hade varit otrogen för jag längtar efter variation i sexlivet. Vad som helst som inspirerar honom hade varit bra. Och han kan vara en utmärkt älskare, jag har flera gånger tänkt att det är synd att inte fler får uppleva honom när han har lust. Men det är för sällan.

Själv funderar jag på att testa min förmåga med en annan för att se om jag belligerentde är så trist. Det är inte alls den bilden jag hade av mig själv i början av relationen men numera känner jag mig ibland som en möbel.
    Nej, varför skulle man hålla sig till en resten av livet. Vad är meningen? Att det sedan blir ännu konstigare när jag inte ens får det hemma.

Som de andra skriver kan jag också både känna igen mig och hålla med.

Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?