• Gurrag74

Era innersta sexfantasier

Jag undrar vad ni har för sexfantasier? Har ni vågat berätta dessa för er partner eller är de hemliga? Och hur många av dessa har ni testat?

• Svar på tråden Era innersta sexfantasier
  • Anders 386

Fantiserar nästan dagligen om att få vara med om att se på när min fru och en annan man knullar med varandra. Känslan av att se en annan man kåt på henne - och känslan av att se henne smeka och suga en annan mans kuk gör mig riktigt kåt.

Men jag har aldrig berättat för henne - men jag tror hon anar eftersom jag skämtat lite antydande om det flera gånger.

Jag är arg på mig själv att jag aldrig berättar. Är väl orolig för hennes reaktion.

• Gurrag74
    Asirna skrev 2016-04-13 03:44:00 följande:

Har fantasier om att:

*Sex på ett plan
    *I ett tält
    *I en sjö
    *På en öppen strand
    *Att slå rekord på att killen ska komma 4 gånger under en kväll, vi har lyckats med  tre tätt inpå varandra ;)
    *Analt (vilket vi håller på med, tar dock sin tid när han är väl utrustad)
    *Har en fantasi m där min partner klär upp sig för mig
    *Bli fullständigt dominerad, allt från smiska, handbojar, ögonbindel, där han gör    precis vad han vill med mig.
    *Rollspel (vilket jag tänkt göra när vi väl tar in på hotell, vem vill inte ha sex med  en sexig housemade medan partnern är borta? ;) )

Hur många av dessa har du förverkligat? Och vill du förverkliga alla eller ska några fortsätta vara fantasier?
  • OlleSQ
    Asirna skrev 2016-04-13 03:51:12 följande:

Glömde en sak ;)
    Har på senaste tiden börjat fantisera om att någon kollar på oss (mig och min partner) när vi har sex.

Det finns ju massor som gärna ser på så det där är en av de lättare. Sen kan man alltid gå på parklubb så kan man både visa upp sig och se på när andra har sex. Rekommenderas.
  • Ben66

Jag vill bli knullad med en strapon och av en kondomklädd kuk.

• Asirna
    Gurrag74 skrev 2016-04-13 10:11:26 följande:
    Hur många av dessa har du förverkligat? Och vill du förverkliga alla eller ska några fortsätta vara fantasier?
    Inget är förverkligat än, men vi kommer börja checka av en del nu till sommaren då han är mer ledig, iaf minst då vi ska utomlands :)
    Så jag kommer uppleva i stort sett alla mina fantasier :)
  • vargveum

Jag vill ha en dungeon. Eller åtminstone en utfällbar variant, ett välordnat tungt skåp med krokar inuti att hänga upp leksaker prydligt och fint. Piskor, spön, dildos, hand/fotfängsel, benspridare och allsköns. Ett X-kors också, som man lyfter ner på golvet när man öppnat skåpet. Bara snygga grejer! Sedan när man stängt igen skåpet ser man inget av detta. Det är kanske inte en sexfantasi, men det är en fantasi och den handlar om sex. En dag ska jag ha detta!!

• ChubbyLady

Har testat en del av mina fantasier. Bland annat:

Trekant med mig, en tjej till och en man.

Sex på nakenbad

Sex på lite olika riskabla ställen

Det jag fantiserar om nu är trekant med två män o mig, eller ännu fler män.

Jag skulle vilja vara ute och äta eller nåt tillsammas med sambon och hans manliga vänner och att vi sedan åker hem till någon. När vi är där så börjar de ta på mig..... osv ; )

Tänder även på att fantisera om att sambon tar en annan kvinna bakifrån.

Gå på sexklubb

Min mulliga sexblogg: biglady.se
  • Ben66

En fantasi jag har är att en bisexuell man bjuder hem mig till sin lägenhet under någon timme på kvällen. Efter ett eller två glas vin och samtal så knullar han mig tills vi båda har sprutat.

• mannnen

Onanera i grupp med kvinnor

Bli påkomen och fortsätta med hjälp

Två kvinnor samtidigt

Vara undergiven

Se en kvinna visa sina behag med mening

Har testat

Avsugen i bil med fler än vi

Onani på strand med publik

Smekt kvinna i rum med andra ovetande

Kommer säkert mer...

• fae
    vargveum skrev 2016-04-13 20:30:56 följande:

Jag vill ha en dungeon. Eller åtminstone en utfällbar variant, ett välordnat tungt skåp med krokar inuti att hänga upp leksaker prydligt och fint. Piskor, spön, dildos, hand/fotfängsel, benspridare och allsköns. Ett X-kors också, som man lyfter ner på golvet när man öppnat skåpet. Bara snygga grejer! Sedan när man stängt igen skåpet ser man inget av detta. Det är kanske inte en sexfantasi, men det är en fantasi och den handlar om sex. En dag ska jag ha detta!!

Kan inte sätta några upptummar på denna användarvänliga mobilsajt men du kanske kan visualisera den. Trevlig fantasi, blir säkert verklighet en dag. Själv har jag just nu främst en som involverar sol, klippor och fontäner.
Svar på tråden Era innersta sexfantasier