Kan nån hjälpa mig o rätta mitt personliga brev tack?!
Hej,
Jag är en 30 åring kille, utbildat mig till grundskollärare och Jag har länge varit intresserad av ert arbete dessutom kommer känner att det skulle vara en merit att arbeta med er och använda mina erfarenheter och kunskaper på jobbet. Jag tycker mycket att jobba med barn för att följa och se hur de växer och utvecklar eftersom de är hopp och framtiden.
Mitt jobb som lärare för 8 år mellan Maria Montessori och Reggio Emilia-pedagogiken gav mig möjligheten att bli mycket energisk person som tycker om att jobba med olika barn och att se varje elev, möta var och en på deras nivå, hjälpa, stötta, leda och motivera, så att de når sina uppsatta mål och känner sig lyckade. Att hjälpa till att stärka deras självkänsla och få dem att inse att allt är möjligt och att våga utmana sig själva och inte ge upp när de stöter på svårigheter. Genom min pedagogiska utbildning har jag inhämtat pedagogiska metoder för att hjälpa andra människor till att vara ännu mera självständiga i sina egna liv och arbeta mot målen och enligt läroplanen och se hur kan komma vidare med barnet genom utvecklingssamtal.
Jag är en mycket glad person och blir glad när jag gör andra glada!
Jag har en god inställning till arbetet och ser det som en vardaglig utmaning. För mig spelar samarbete en stor roll för att nå en så lyckad arbetsdag som möjligt. Jag är väldigt social och kommer bra överens med folk. Jag väldigt flexibel, samarbetsvillig, och har mycket tålamod. Jag är också en energisk person och kan arbeta under tidspress när det behövs.
Jag har studerat information och kommunikation, kursen handlar om hur datateknik och kommunikation kan användas på ett effektivt sätt inom olika organisationer.
Jag har datakörkort från Microsoft och Global Knowledge och träna mig med C# programmera och webbutveckla.
Arabiska är mitt modersmål och jag har även lite kunskap i engelska både i tal och skrift, mycket bra svenska både i tal och skrift.
Jag är bra på att anpassa mig efter miljö och kommunikation, visar tydlig respekt och står för det jag gör.
Kommunikation är viktigt för mig och därför måste man alltid vara tydlig med kroppsspråket också! Jag har god hälsa, tränar 5-6 gånger i veckan med långa promenader och löpning. Att sprida glädje ger både mig och andra i min omgivning en bättre dag och jag är redo att göra det mesta jag blir ombedd att göra.
Jag har körkort och bil.
Hoppas jag att ha chans och träffa er och prata mer.
Med vänlig hälsning,
M
0704928626
getlym@gmail.com
***OBS:-
Hej!
Jag heter M, och nedan bifogar jag mitt Cv och ett personligt brev.
Nu arbetar jag som förskollärare på en montessoriförskola, där jag lärt mig många saker som t ex; utvecklingssamtal, arbetsmiljö, leda en avdelning och samarbeta med övrig personal, barn och föräldrar. Samt målinriktning enligt läroplan.
Tack på förhand och jag ser fram emot ett gott samarbete med er.
M