Kan nån hjälpa mig o rätta mitt personliga brev tack?!
Hej,
Jag är en 30 årig grundskollärareutbildad kille, som har jobbat som lärare under xx antar år med 8 åringar inom Maria Montessori och Reggio Emilia-pedagogiken.
Jag är en mycket energisk person som tycker mycket om att jobba med olika barn och att se varje in dividuell elev, möta var och en på deras nivå, hjälpa, stötta, leda och motivera, så att de når sina uppsatta mål och känner sig lyckade. Att hjälpa till att stärka deras självkänsla och få dem att inse att allt är möjligt och att våga utmana sig själva och inte ge upp när de stöter på svårigheter är en stor drivkraft för mig, och jag är som person en mycket glad och lättsam individ,
I det dagliga arbetet spelar samarbete for mig en stor roll för att nå en så lyckad arbetsdag som möjligt. Jag är väldigt social och kommer bra överens med olika personer. Jag mycket flexibel, samarbetsvillig, och har stort tålamod. Jag är också en energisk person som kan arbeta under tidspress när det behövs.
Ett stort intresse jag har är informationteknik; jag har studerat information och kommunikation som handlar om hur datateknik och kommunikation kan användas på ett effektivt sätt inom olika organisationer. Jag har Microsoft/ Global Knowledge datakörkort och under fritiden fördjupar jag mig inom C# programmering och webbutveckling. Tycker också om att hålla mig iform med långa promenader och löpning.
Arabiska är mitt modersmål, men jag kommunicrerar mycket bra på svenska både i tal och skrift; jag har bott i Sverige i xx år.
Jag har körkort och bil.
Hoppas jag får en chans att träffa er i ett personligt möte och prata mer.
Med vänlig hälsning,
M