Inlägg från: annamfamilj |Visa alla inlägg
  • annamfamilj

skaffa barn runt 40.

Hej. Här tror jag att jag passar in. 41 år. Har tre pojkar. En 08.a och två 10.or. härliga grabbar. Trodde verkligen inte jag skulle vilja ha fler barn men nu är jag på bim-10 och verkligen hoppas att det kanske är ngt på g i magen min. Jag har testat redan på bim-11. Negativt...så jag kanske inte ska hoppas att turen vänder...men kan inte låta bli...

• annamfamilj

Jag vet. Men testar för att lugna mig lite...för stunden...

Jag plussade på bim-7 förra gången. Så himla tidigt. Så därför började jag testa redan i helgen. Har köpt nya test på nätet. Hoppas de kommer idag. Det är 5 stickor...

Nykär15 skrev 2016-05-02 09:59:14 följande:

Men BIM -10 är ju jättetidigt att testa. Är ju närmare BIM-4 som man kan börja få tidigt plus? Eller menar du att du gått över mensen?? 

• annamfamilj
    elvatolv skrev 2016-04-12 17:28:40 följande:

Vi är också i valet och kvalet. Skyddar oss inte men blir inte jätteledsna om det inte blir något. Men jag blir ändå besviken varje gång mensen kommer. Är 42 så känner att det snart dags att avsluta försöken. Precis som du, barnen är större och man har tid att göra annat. Samtidigt hade det varit jätteroligt att få en sladdis.

Är i samma sits. Väldigt likt. Våra barn är 8, 5 och 5.
  • annamfamilj
    Nykär15 skrev 2016-05-02 10:45:50 följande:

Ah ok, känns lite onödigt bara tänker jag. Men om det lugnar dig i den långa väntan så varför inte :) de är ju inte jättedyra stickorna iaf. 

Vi är på försök nr 5 nu...har två barn sen innan, 5 och 8 år gamla. Nu när det gått några försök så är jag lugnare med testerna och orkar inte börja testa för tidigt. 

ÄL känner jag så väl nu att jag tar den dagen jag börjar ha bra känningar och det har funkat bra. Grav.tester från BIM-4...

Jag förstår..Jag vet att jag hetsar...
Svar på tråden skaffa barn runt 40.