• Verro

BIM Maj, 2016

Zvjezda skrev 2016-05-02 09:14:47 följande:

God morgon alla underbara - snart gravida - kvinnor! :)

Hoppas ni har haft en strålande helg!

Min har varit väldigt bra och avkopplande men det känns så jobbigt att jag inte känner av någon molvärk längre, haha. Nu känner jag liksom ingenting alls?

Känner efter hela tiden men nej, inget där.

Tänker direkt att det är hopplöst eftersom jag inte känner av någonting. Idag är det ÄL+6 eller ÄL+5.

Hej underbara du oxå :) så kände jag nån dag oxå men på kvällen sa de pang o så kom molvärk och illamåendet tillbaka, tappa inte hoppet kära du... De finns ju dom som inte känner nått föraren efter dom plussar :) kram
  • Verro
    annamfamilj skrev 2016-05-02 09:20:49 följande:

Uppdatering Tack!

Själv beställde jag igårkväll. Undrar när de kommer.

LOVAR!!! Jag beställde från graviditetskollen. Enligt dom så skickar dom varorna samma dag om beställningen kommit in innan 16:00 så borde ha dom här imorgon :)
  • Verro
    Nykär15 skrev 2016-05-02 09:21:53 följande:

Man kan ha högt lh före mens. Såhär såg mitt ut dagen innan mensen kom, och jag var inte gravid.

Ja, de har jag läst oxå, att de kan vara mens på G. Hur det än är så tror jag inte fullt innan ett grantest visar positivt :)

Spännande o se om det är en liten som gror i min mage och ger mig all denna molvärk sedan ÄL och kväljningar och illamående eller om det är mens som är på G
  • Verro
    Nykär15 skrev 2016-05-02 09:41:53 följande:

Jo den dagen jag blir gravid igen så kommer jag testa med ÄL-test för att se hur det faktiskt ser ut när man är gravid. 

Men jag har alltid högre ÄL-test närmare mens iaf har jag märkt...

Blir dom nån gång lika starka eller starkare än kontrollstrecket?
  • Verro
    Zvjezda skrev 2016-05-02 09:50:31 följande:

Jag fortsätter hoppas då 

Det jag har haft i helgen är vita lotionflytningar. Om det är en indikation eller inte vet jag inte alls. Förra månaden när jag inte fick mitt plus blev jag så besviken och ledsen att jag raderade alla appar och all information jag hade om tidigare cyklar. Dumt nog för idag hade jag velat ha kvar det 

Så kan det bli när man gör saker i affekt.

Ibland rör jag vid brösten bara för att se om de ömmar och vid beröring så kan de väl ömma lite men när jag var gravid sist så fick jag SÅ ont i brösten att jag inte ens behövde nudda vid dem. När jag gick gjorde de ont. De kändes riktigt smärtsamma. Och det är DEN känslan jag hela tiden vill ha igen men antar att det kan vara olika mellan graviditeter även hos samma kvinna?

Jag går oxå här hemma o känner på brösten :D hahaha men visst har jag liiiite ont idag???!! Nä, intalar mig själv att jag inte alls har ont i brösten, vill minnas med mina tidigare gravididiteter att bröst ont fick jag precis efter BIM och efter jag plussat... Vi får helt enkelt hålla ut några dagar till :)

Kram
  • Verro
    j1990 skrev 2016-05-02 14:16:28 följande:

Gjorde också äl-test, det såg ut såhär. Jag blev inge klokare av de iallafall haha

Hahaha de ser ju nästan ut som mitt :) Näeäpp vi får väll sitta här i nån dag till och klämma på brösten o vara oklokare Hahahaha jag ska ta ett RFSU testa tidigt på onsdag så får vi se om de blir något då....
  • Verro
    KCEG skrev 2016-05-03 07:00:16 följande:

Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna. 

Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?

GRATTIIIIIISSSSSS!!!!!! Va roligt <3
  • Verro
    Pennie22 skrev 2016-05-03 08:41:04 följande:

Stort grattis till dig!! (:

Jag väntar oxå på mina test (: jag har sparat morgon urin i kylen som jag ska testa på .... Spännande!!! Håller tummarna att vi ser många plus i tråden nu (:
  • Verro
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 10:04:02 följande:

Tack för alla grattis! Jag förstår er som inte ser något på bilden. Det är betydligt tydligare i verkligheten men visst är det ett SVAGT streck än så länge. Men ett streck är det i alla fall :)

Nu ska man bara få behålla graviditeten också. Har ett missfall i bagaget men stor förhoppning att detta går hela vägen.

Grattis!! Vi håller tummarna att det går hela vägen KRAM
  • Verro

Hej tjejer! GRATTIS till alla er som plussat!!! Jag blir så glad varje gång nån skriver att den är gravid och längtar tills man själv får skriva de <3
    Jag har BIM imorgon.. Igår gjorde jag ett CB digital test som visade inte gravid. Deppig man blir!!! :(

Jag ska avvakta med test till ev. På lördag.... Molvärken håller i sig och nu spänner även brösten och gör ont, illamåendet är oxå kvar...

Vi får helt enkelt vänta och se om det kommer mens imorgon eller om jag får testa på lördag <3

• Verro

Idag på BIM dagen kom mensen :(

Grattis till er alla som plussar och lycka till alla ni som spänt väntar på BIM <3
    Kram Verro <3

• Verro

Hej på er :) minns ni mig? jag fick ju min mens på BIM 6/5 men igår 31/5 plussade jag!!!!!! Så jag blev gravid på andra försöket <3

• Verro
    Nykär15 skrev 2016-06-02 08:08:00 följande:
    Åh grattis! 
    Tack :)
  • Verro
    Bettieboop skrev 2016-06-05 22:41:43 följande:
    Grattis! Hur visste du att du skulle ta ett test till? Många symptom?
    Grattis igen!
    Jag hade ÄL runt 20:e maj och BIM va efter den 6 maj den 1 juni så jag tog ett test 31 maj på BIM -1 och plussade :)

Symptomen va illamående och trötthet.. Sen nu i v.5 har jag jätte ont i brösten och jätte känslig för dofter.

Lycka till allesammans :)
  • Verro
    mamalolo skrev 2016-06-06 08:10:13 följande:
    Stort grattis! Vad kul! ????????
    Tack :) de är fortfarande så overkligt men vi är så lyckliga hoppas ni alla snart får era efterlängtade plus :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016