• Verro

BIM Maj, 2016

jny1891 skrev 2016-04-26 11:19:25 följande:

Jag har precis plussat!!! Kan inte tro att det är sant. :) överlycklig!!

STORT GRATTIS!!! Så himla roligt!!! Jag är på ÄL +7 och fick världens illamående igår kväll efter mitt gym pass... Och så känns det i höger äggstock, som om jag hade en avokado kärna där som hugger emellanåt och molvärk...

Fick du nån nidis??

Grattis KRAM
  • Verro
    Loncelot skrev 2016-04-26 23:02:28 följande:

Har sen 10min tillbaka börjat få ilningar/obehaglig/drar i nerverna??? känsla i äggstocken? Har för mig ja hade såhär i början av mina tidigare graviditeter hmm nu börjar man spekulera igen....så här har ja inte känt på länge hmm...denna jobbiga väntan kan ju ta kål på vem som helst!!! Nån som känner igen ilandet?

Jag hade liknade symtom för några dagar sen.
    Hoppas hoppas det är något :)
  • Verro
    Kmora skrev 2016-04-27 06:41:49 följande:

Plussade nyss! :)

Nu är det kanske lite fusk att hänga i BIM maj tråd när vi är i april, men vi trodde inte att det skulle fungera på första omgången!

GRATTIS! Va roligt :) vilken lycka !!!!
    När har du BIM?
  • Verro
    Sötsöt skrev 2016-04-27 19:07:17 följande:

Assä hjälp!!! E de någon som er nått här eller e jag helt jäkla dum i huvud å bara inbillar mig???

Japp, jag ser oxå :) GRATTIS :)
  • Verro

BIM den 6/5 tog ett grevtest idag som visade negativt ..... Men än är inte hoppet ute...

Idag är vi på ÄL + 10 och jag känner av illamående som kommer och går under dan, as äckligt, efter gymmet igår kräktes jag.

Molvärk kommer och går på tjejmagen men även i länddryggen.

Annars mår jag som vanligt.

Väntan på BIM går så seeeeeeeeegt!!!!!

Kram

• Verro

Hahahahaha grevtest!!!! Ni fattar vad jag tog (ett gravtest) telefonjävel!

• Verro

ÄNTLIGEN ÄR MAJ MÅNAD HÄR !!!!!! Nu hoppas vi att vi får in massa pluss ++++++

En liten fråga... När ni räknar BIM -räknar ni med dagens dag oxå och självaste BIM dagen?

Kvinnor gör mig klockare, TACK!

KRAM

• Verro

BIM den 6/5 och nu på morgonen tog jag ett ÄL test som jag hade liggandes här hemma för jag har ju läst på olika sidor att ÄL tester kan indikera graviditet... Jag blir inte klok på de här och tur har jag/vi som har er här... Vad tror ni? Ett litet förhoppningsfullt ljus tändes i mitt mamma hjärta <3 har ni testat med ÄL stickor innan BIM? Jag hade ju ÄL DEN 20:e april... ????

• Verro
    annamfamilj skrev 2016-05-02 08:16:48 följande:
    Vet inte..Har aldrig testat med sånt test men du borde ju inte ha äl nu alls...och ett streck till är det! Du får lov att ta ett gravtest! Spännande!
    Ja, jättespännande!! :) Tänkte precis på de med ÄL jag är ju på ÄL+12 idag...
    jag har precis beställt hem två gravtest (RFSU's testa tidigt) som borde vara i brevlådan imorgon så ska testa på onsdag :)
  • Verro
    j1990 skrev 2016-05-02 08:49:56 följande:

Nu har du gjort mig nyfiken på att göra ett äl-test, har ett kvar nämligen :p är antingen på äl+11 eller bara +5 (hoppas inte de!)

Men ska det bli ett positivt äl-test eller bara svagt?

Föråt..... :) jag började googla runt lite o så tänkte jag, va fasen... Jag har ett test kvar... Va gör de om jag använder jag köper ändå nya om jag inte blir gravid denna gången. Hahaha

Tror det ska bli positivt... Aldrig gjort detta inna därför slängde jag upp frågan här :)

Jag håller mina tummar för att du är på ÄL +11 :)

Hoppas ditt test ser ut som mitt eller starkare :) glöm inte uppdatera oss här, spännande!!
Svar på tråden BIM Maj, 2016