• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • SamsonS

Haha vet inte riktigt vad jag tror än, men alternativet för oss just nu är att göra såhär eller ingen utlösning alls så, värt att prova iaf :) fick ett tidigt missfall förra försöket så det verkar ju som att det funkar :)

Har läst runt lite, bland annat här på familjeliv där det faktiskt verkar ha funkat för en del :) Google är ibland ens bästa vän ;)

• Fizzybubble

Nu borde de ge fullt utslag i morgon va?

nyaste är de med gråare bakgrund

Hur långtid har det tagit för er att få fullt utslag?

• Fizzybubble

Jättemysko! Jag låg på sängen ca 30 min innan de där senaste testet togs och fick ont i blygdebenet på ena sidan och strax ovanför. Gick sedan och duschade, kissade och testade. La mig på sängen i väntan och kände efter 10 min att hela fiffin va full i brobyggande klet. Jag va inte upphetsad eller så. Sambon kommer in och vi ligger och känslan på sexet va bara mysko tyckte vi båda x)

Typ som att vi vore i fel hål.. Förstår nån? Haha

Kan de ha varit äl?

• Loncelot
    Fizzybubble skrev 2016-04-22 21:45:01 följande:

Jättemysko! Jag låg på sängen ca 30 min innan de där senaste testet togs och fick ont i blygdebenet på ena sidan och strax ovanför. Gick sedan och duschade, kissade och testade. La mig på sängen i väntan och kände efter 10 min att hela fiffin va full i brobyggande klet. Jag va inte upphetsad eller så. Sambon kommer in och vi ligger och känslan på sexet va bara mysko tyckte vi båda x)

Typ som att vi vore i fel hål.. Förstår nån? Haha

Kan de ha varit äl?

Haha mysko, ja vi får la hoppas det var rätt hål annars blir det inga bebisar gjorda låter ju som ägglossning, dock e det det ja tycker är mysko med min då ja känt o trott att ja haft äl men monitorn har inte gett max än, får återkomma när ja får max om ja får det då vet ja gör många dagar innan bro sekretet kommer för mig
  • copycat

Äh, udda eller inte, så länge det funkar för er och ni känga härligt "genuintÄ sex när ni känner för det är det ju bara bra:)

SamsonS skrev 2016-04-22 15:02:30 följande:

Vi har också det problemet, har dock haft det sen vi började försöka :( de sista 2 försöken har vi faktiskt testat med heminsemination och det går bättre. Känns lite udda, men vad tusan, vi har sex utan press när vi känner för det istället och "sköter" bebisverkstaden på annat sätt.

• copycat

Nu lyckades vi få till en fullbordad härlig stund. Dag 16 på cykeln. Dock var ju som sagt dagens ÄL-test svagt. Men härligt hade vi iaf och det gjorde oss båda glada, och det är ju alltid värt:) kan ju drömma om att ÄL dyker upp i helgen och vi fortfarande har en chans...

• Loncelot

Börjar smått bli irriteras dag18 idag och fortfarande står skiten på hög... Skulle jag inte bli gravid denna månad utan nästa eller månaden efter så får vi 4st barn där fölossningsarbetet för alla startat i Februari...o en på vår bröllopsdag...Hur stora är oddsen liksom...Hade det varit skottår när sonen föddes så skulle alla varit födda i februari...

Men snälla hade jag ägglossning för några dagar sen och monitorn inte kände av den eller vad är det som händer? Visst har ja haft senare dagar än 18 men nu har det ju varit max 18 dom senaste 4 månaderna så nu börjar man ju undra...snyft!!!

• Milli_1

Idag är ÄL +8 om jag går på äl testen... Känner mig rätt knäckt f nu borde jag märkt några symtom. tempen är ingen ide att följa tycker jag för den är ju hög till mensens början oavsett så det ger mig bara falska förhoppningar. Pulsen däremot har jag kunnat lita på och den har sjunkit under veckan så typiskt... Blir nog ingen januari bebis...

• MamatillJ

Men det är så många som inte har några symtom alls innan bim. Förra gången jag var gravid så kände jag endast lite Mollvärk 2 dagar innan bim, inget annat.

Milli_1 skrev 2016-04-23 07:22:01 följande:

Idag är ÄL +8 om jag går på äl testen... Känner mig rätt knäckt f nu borde jag märkt några symtom. tempen är ingen ide att följa tycker jag för den är ju hög till mensens början oavsett så det ger mig bara falska förhoppningar. Pulsen däremot har jag kunnat lita på och den har sjunkit under veckan så typiskt... Blir nog ingen januari bebis...

• Milli_1
    MamatillJ skrev 2016-04-23 07:59:17 följande:

Men det är så många som inte har några symtom alls innan bim. Förra gången jag var gravid så kände jag endast lite Mollvärk 2 dagar innan bim, inget annat.

Tack f peppen. Det enda jag känt de gånger jag varit gravid är att brösten ömmar och spänner...sist steg pulsen innan bim men har den bara fortsatt sjunka...
Svar på tråden BIM Maj, 2016