BIM Maj, 2016
Jag kunde faan inte hålla mig..
Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..
Jag kunde faan inte hålla mig..
Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..
Det är ju galet vad mycket pengar man lagt de senaste månaderna på diverse olika tester.. o varje gång säger man att man ska hålla sig till bim för att slippa köpa hem tester men likt förbaskat klickar man hem mera för att kunna börja testa tidigare.. haha testoman som man är..
Nu tändes hoppet lite mer ..Nu kommer lite märklig info men sist jag plussade i julas så va ett tidigt symtom bl a mörkare underliv.. jag blev blå/lila.. och ikväll märkte jag samma sak igen.. hoppas hoppas hoppas..
Spännande!! Jag hade ju noteringar i februari som var exakt som nu (då var jag med gravid)
Blir mer svullen på insidan med, samt mörkare. Har du känt runt tappen? Allt var liksom fluffigt från Äl+8 och är fortfarande :)
Aha ok, men går ju känna runtom. Är man ren är det ingen fara. En snopp stoppar man ju in titt som tätt och då tror jag inte ens egna fingrar skulle skada nåt :)
Helvetesnatt .. ryggen dödar mig.. jag har så ont i ländryggen och har mest legat och vridit och vänt mig hela natten :/ molvärken i magen kommer och går.. o igår sa mannen att brösten blivit en aning större... han tror oxå att jag e gravid...
Tjejer, ni med bim om några dagar som har molvärk, hur mycket ofta/mkt har ni ont? Har bim på fredag och hade ihållande molvärk hela dagen för 2dar sen. Nu får jag bara korta känningar några minuter åt gången sen försvinner det helt...
Äl+10 fortfarande negativt på rfsu gravstickor..
De är de ända jag har hemma.. har inga tidigare erfarenheter av dem.. känner mig dock väldigt gravid.. men det kanske bara är huvudet som spelar spratt med mig.. Ska försöka hålla mig nu från att testa till fredag då mensen ska komma.. kommer den inte då så testar jag..
Vecka 4+0 idag och skitnervös när jag tog digitala inatt, hade sovit 4 h bara, men var tvungen att kissa, skulle annars bli bara 3 h till när jag skulle upp. Döm om min förvåning när det redan visade GRAVID 2-3!
Usch.. nu känns det som mensen är på g när som helst :( känner mig allmänt nedstämd, negativ och pmsig.. har dock två dagar kvar tills bim.. men det känns kört.. :( hoppet minskar mer och mer.. just nu känns det som alla symtom är inbillningar..
Åhh, samma här. Har också bim imorgon, testade negativt imorse. Känner mig gravid och har flera symtom, men kroppen måste spela mig ett spratt! Jag har alltid plussat på typ bim -4 förut. Men det är ju inte riktigt kört för oss ännu...
Hur går det för er i gruppen.. ni som inte än har plussat.. ?
Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..
Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..
Bim idag... illamående men även kraftig huvudvärk så det är säkert migrän = mens på g .. *tummen ner* inga bruna/röda flytningar än .. men heller inget + ..
Fortfarande ingen mens.. men tydlig mensvärk och svullenhet.. kanske inte lika skarp värk som när mensen dykt upp.. men den är tydlig.. o mensvärken brukar komma i samband med mensen..
Vill lixom inte ge upp hoppet än..
Jag är på äl+12 idag.. (har bara 12 dagar mellan äl o mens) OM det är en graviditet.. kan det än vara för tidigt för ett + ? De flesta har ju 14 dagar mellan äl o mens..o plussar på deras bim eller efter..
Förstår ni hur jag menar ?
Jag brukar plussa på ÄL+10-11, så du borde kunna få ett plus nu på dag 12. Spännande!Svårt säga, har du bild?
Du borde kunna plussa redan idag.
Ingen mens än.. inte ens ljusbruna flytningar som jag alltid brukar få första dagen.. ömmar från o till i magen och är sjukt gasig.. hoppas de visar + imorgon.. o att mensen fortfarande håller sig borta..
Mensen kom idag.. :(
Mm detta suger... kroppen luras med massa knepiga symtom :( jag ska ringa gyn nästa vecka och boka in en tid för att kolla så allt står bra till i magen.. kanske har hänt nått efter utomkvedsoperationen.. har ju inte fått komma på någon efterundersökning..
Har ju prickat in varje ägglossning perfekt men ändå händer inget.. :(