• Verro

BIM Maj, 2016

Svelin skrev 2016-04-13 06:26:50 följande:

Hej får man hoppa in här? Jag har bim troligtvis någon gång i mitten av maj. Vet inte riktigt hur min cykel är. Jag har ätit cerazette i några år och precis fått min mens. Tidigare när jag varit utan prevmedel så har jag haft lite längre cyklar och lite oregelbundna. Så vi får väl se hur det blir nu.

Vi försöker förresten få till en liten trea och sladdis!

Hej :) samma här :D slutade oxå med cerazette i 22 mars fick tillbaka mensen den 4e April. Ätit dom i 41/2 år. Även jag har haft lite längre oregelbundna cyklar... Och vi försöker oxå få en liten trea :) har idag en kille på snart 9år och en tjej som blir 5 till sommarn. Hur gamla är era barn?
  • Verro
    Svelin skrev 2016-04-13 16:35:53 följande:

Vårt äldsta barn fyllde 9 år i januari och vårt andra barn fyller 7 i september. Roligt med någon som är i samma situation. Är det första försöket för er nu också då? Jag har en kompis som precis plussat med sitt tredje barn så nu vill jag att det tar sig fort! :)

Ja :D vi körde på oskyddat direkt efter p-piller stoppet och sa tar det sig så tar det sig... Men så kom mensen och vi köpte oss 1pkt med ÄL-stickor så, ja detta är vårt första seriösa försök :D
  • Verro

Hej tjejer, kaggar ju testat i en veckas tid nu och jag hade räknat ut att min ägglossning skulle vara i måndags... Stickorna har varit blanka som den på bilden från igår fram tills idag! Idag ser de ut såhär... Va tror ni? Jag jag på G att få min ägglossning nu?

• Verro
    Verro skrev 2016-04-20 07:02:05 följande:

Hej tjejer, kaggar ju testat i en veckas tid nu och jag hade räknat ut att min ägglossning skulle vara i måndags... Stickorna har varit blanka som den på bilden från igår fram tills idag! Idag ser de ut såhär... Va tror ni? Jag jag på G att få min ägglossning nu?

Jag har ju testat ska de stå *
  • Verro
    Loncelot skrev 2016-04-20 07:04:30 följande:
    Skulle säga ägget har släppt inom 3-4dagar max, men ja är inget proffs på sådana tester..
    Tack för ditt svar! Jag är helt nybörjare på detta oxå.... Kram
  • Verro
    Tra3dockan skrev 2016-04-20 12:11:36 följande:

På dina tester så ser det ut som att ÄL är på G, När teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket har du ÄL inom kort eller har ÄL.

Skulle inte förvåna mig om strecket är starkare ikväll. :) 

Ja :D de är redan starkare! Testade nu runt lunch och båda visade starkare och ska testa ikväll innan jag går o lägger mig :)
  • Verro
    Tra3dockan skrev 2016-04-20 12:11:36 följande:
    På dina tester så ser det ut som att ÄL är på G, När teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket har du ÄL inom kort eller har ÄL.

Skulle inte förvåna mig om strecket är starkare ikväll. :) 
  • Verro
    Fizzybubble skrev 2016-04-20 14:53:16 följande:

Vet nån om man har molvärken samma dag äl är eller någon-några dagar innan?

Jag har molvärk i tjejmagen och de hugger lite i höger sidan. Och min ÄL tester stegrar i färg :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016