• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • Ljunggren
    Micki88 skrev 2016-05-26 14:11:22 följande:

Hoppar in här! Jag har, men känns som mensen är på g. Ont i tjejmagen men kanske mest är nervös.

Själv känner jag absolut ingenting ännu. Men det är bara torsdag och om det nu är mens på lördag så brukar den bara komma som en liten överraskning på morgonen. Brukar få lite mer finnar också, men det vet jag inte om jag tycker mig fått denna gången.. 

Att leta efter symtom har jag gett upp, för jag kan hitta alla möjliga symtom om jag anstränger mig, men jag blir inte mer gravid för det ;) tyvärr..
  • Micki88

Att känna absolut ingenting tror jag är ett bra tecken. Kände inget min första graviditet. Bara utebliven mens som symptom :)

Ljunggren skrev 2016-05-26 15:37:35 följande:

Själv känner jag absolut ingenting ännu. Men det är bara torsdag och om det nu är mens på lördag så brukar den bara komma som en liten överraskning på morgonen. Brukar få lite mer finnar också, men det vet jag inte om jag tycker mig fått denna gången.. 

Att leta efter symtom har jag gett upp, för jag kan hitta alla möjliga symtom om jag anstränger mig, men jag blir inte mer gravid för det ;) tyvärr..

• Milli_1

Något förvirrad, hann inte vänta på att Stickan skulle bli klar imorse. Är det ett torkstreck som syns svagt? Bim-1 idag

• ensamärstark
    Milli_1 skrev 2016-05-26 19:19:13 följande:

Något förvirrad, hann inte vänta på att Stickan skulle bli klar imorse. Är det ett torkstreck som syns svagt? Bim-1 idag

Svårt att se då bilden är ganska suddig och med blixten på. Du har ingen mer bild?
  • Micki88

Tror tyvärr det. Men ta ett nytt imorgon. Går inte lita på gamla tester! Lycka till :)

Milli_1 skrev 2016-05-26 19:19:13 följande:

• Crazy catlady

Hur går det för er i gruppen.. ni som inte än har plussat.. ?

Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..

Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..

• guuumsaluuumsa
    Hej alla goda och glada!
    Kunna inte låta bli ikväll å chansa lite fastän jag kissat för bara någon timma sen men vips!
    Så alla ni som sitter där med speciellt dessa galet svaga clearblue plus-tester, ge inte upp hoppet <3
    Även om de känns som att ingen annan ser dom där strecken, förutom ni. 
    Håller alla tummar för er med nu!

Haft jättesvaga i flera dagar men plötsligt igår på BIM -1 starkare på stickor också.
    Och nu klart och tydligt på digitalt.
    Vågar knappt tro det än, på första försöket, jisses.

Jag hejjar på er, hejja hejja hejja!!!

• ensamärstark
    Crazy catlady skrev 2016-05-26 20:00:45 följande:

Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..

Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..

BIM på lördag eller söndag! Har fått svagt men klart synligt positivt på CB plus. Dock negativt på billiga stickor.. Dock har jag haft lite spottings idag på FM o även lite nu på kvällen. Tiden får utvisa lite här känner jag
  • Tussilago6
    Crazy catlady skrev 2016-05-26 20:00:45 följande:

Här går det upp och ner, ena sekunden är jag helt säker på att jag är gravid och nästa så känns det som att det nog blir mens istället. Har haft ganska kraftig mensvärk som har kommit ett par gånger under dagen för att sedan försvinna, mått ganska illa. Mer än igår. Men det konstiga är att om illamåendet är ett graviditetsymtom så är det första gången och jag har varit gravid många gånger förut. Brukar få jätteömma bröst, men det har jag inte. Men samtidigt så har jag en känsla av att det är nåt där, nåt annorlunda i kroppen, en diffus känsla som jag inte kan beskriva... Imorgon är det bim, då får vi förhoppningsvis veta och slipper undra mer. Lycka till till oss!
  • MissJL
    guuumsaluuumsa skrev 2016-05-26 20:15:05 följande:

Hej alla goda och glada!Kunna inte låta bli ikväll å chansa lite fastän jag kissat för bara någon timma sen men vips!Så alla ni som sitter där med speciellt dessa galet svaga clearblue plus-tester, ge inte upp hoppet <3Även om de känns som att ingen annan ser dom där strecken, förutom ni. Håller alla tummar för er med nu!Haft jättesvaga i flera dagar men plötsligt igår på BIM -1 starkare på stickor också.Och nu klart och tydligt på digitalt.Vågar knappt tro det än, på första försöket, jisses.Jag hejjar på er, hejja hejja hejja!!!

Åh vad roligt! Grattis :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016