• Vultz

BIM Maj, 2016

Jag och min sambo hade samlag 2 dagar innan ägglossning och ca 8h innan ägglossningen började. Nu efteråt har jag känt som mensvärk hela tiden. Avtar ibland och ibland känner jag det ännu mer. Tror ni jag har haft tur denna gången? Hoppas innerligt att det är något där inne!

• Vultz
    Lbem skrev 2016-05-28 22:23:29 följande:

Har även alltid ömma bröst en vecka innan mens, men nu känner jag ingenting!?

Samma här!!
  • Vultz

Imorgon är min mens beräknad. Känner mig väldigt nervös då min mens brukar komma punkt å pricka varje månaden. Haft molande mensvärk sen ÄL, fick inte ömma bröst som jag brukar få denna månaden. undra om det kan vara något där inne? ????

• Vultz

Jag tog ett test när mensen var beräknad men det tester var sönder :S sen tog jag ett till test och de skulle egentligen varit morgon urin, men jag tog mitt under dagen och de visade negativt? Är det viktigt att följa instruktionerna? Har gått över med 3 dagar. Känns konstigt att de visar negativt och jag molar där nere men ingenting kommer. Har aldrig haft det såhär? Börjar tappa hoppet nu :(

Svar på tråden BIM Maj, 2016