• Micki88

BIM Maj, 2016

Hoppar in här! Jag har, men känns som mensen är på g. Ont i tjejmagen men kanske mest är nervös.

Ljunggren skrev 2016-05-24 22:00:15 följande:

Ngn mer som har BIM nu lördag?

• Micki88

Att känna absolut ingenting tror jag är ett bra tecken. Kände inget min första graviditet. Bara utebliven mens som symptom :)

Ljunggren skrev 2016-05-26 15:37:35 följande:

Själv känner jag absolut ingenting ännu. Men det är bara torsdag och om det nu är mens på lördag så brukar den bara komma som en liten överraskning på morgonen. Brukar få lite mer finnar också, men det vet jag inte om jag tycker mig fått denna gången.. 

Att leta efter symtom har jag gett upp, för jag kan hitta alla möjliga symtom om jag anstränger mig, men jag blir inte mer gravid för det ;) tyvärr..

• Micki88

Tror tyvärr det. Men ta ett nytt imorgon. Går inte lita på gamla tester! Lycka till :)

Milli_1 skrev 2016-05-26 19:19:13 följande:

Något förvirrad, hann inte vänta på att Stickan skulle bli klar imorse. Är det ett torkstreck som syns svagt? Bim-1 idag

• Micki88

Samma här. Känns retligt att jag inte fått några blodiga flygningar och inte vaknade med mensen. Varför ska kroppen retas :/

Crazy catlady skrev 2016-05-27 06:17:37 följande:

Bim idag... illamående men även kraftig huvudvärk så det är säkert migrän = mens på g .. *tummen ner* inga bruna/röda flytningar än .. men heller inget + ..

• Micki88

Köp en med veckoindikator ist! Tydligare än så blir det inte :) dyra men helt klart värda det. Fast just nu kanske är lite tidigt att testa? Håller tummarna att du plussar. Ser dock inget på bilderna

DuTappaEnGran skrev 2016-05-27 08:20:09 följande:

Vad tror ni...? Bim är söndag/måndag

• Micki88

Sitter på toan och gråter och väntar på blodet..... Att det ska vara så svårt att få till det!!!!

• Micki88

Du borde kunna plussa redan idag.

Crazy catlady skrev 2016-05-27 11:19:10 följande:

Fortfarande ingen mens.. men tydlig mensvärk och svullenhet.. kanske inte lika skarp värk som när mensen dykt upp.. men den är tydlig.. o mensvärken brukar komma i samband med mensen..

Vill lixom inte ge upp hoppet än..

Jag är på äl+12 idag.. (har bara 12 dagar mellan äl o mens) OM det är en graviditet.. kan det än vara för tidigt för ett + ? De flesta har ju 14 dagar mellan äl o mens..o plussar på deras bim eller efter..

Förstår ni hur jag menar ?

• Micki88

Ser bara ett streck? Om det sitter på "fel" sida är det nog fel på testet. Ta ett till? [quote=76663409][quote-nick]jullis90 skrev 2016-05-27 12:06:15 följande:[/quote-nick][/quote]

• Micki88

Hört om dem som plussat rätt så sent, du kan ju vara en av dem som gör det! Du har ju inte fått din mens än ju!

Crazy catlady skrev 2016-05-27 12:44:54 följande:

Ja och tyvärr va det så negativt det kunde vara imorse så det är nog kört ändå.. :(

• Micki88

Skickar lite styrkekramar och hoppas du får en tid/utredning på det där!

Crazy catlady skrev 2016-05-28 08:58:19 följande:

Mm detta suger... kroppen luras med massa knepiga symtom :( jag ska ringa gyn nästa vecka och boka in en tid för att kolla så allt står bra till i magen.. kanske har hänt nått efter utomkvedsoperationen.. har ju inte fått komma på någon efterundersökning..

Har ju prickat in varje ägglossning perfekt men ändå händer inget.. :(

• Micki88

Tog precis ett test? Är det verkligen positivt???
  • Micki88

Grattis!! Världens bästa morsdag idag!! [quote=76668649][quote-nick]karolinak skrev 2016-05-29 11:52:26 följande:[/quote-nick][/quote]

• Micki88

Med förra barnet hade jag rosa och bland bruna flytningar. Både innan plus o efter. Min spotings kom inte denna månad heller, och det var verkligen ett tydligt symptom för mig. Håller tummat o tår att du plussar nu. När har du BMI?

Mileya skrev 2016-05-30 10:08:32 följande:

GRATTIS ALLA SOM PLUSSAT!! :D :D <3 

Jag har BIM i dagarna och har följande "symtom":

- Ömma bröst (har aldrig haft det innan mens)

- Illamående och molvärk till och från (mest från)

- Inga spottings som jag alltid brukar ha en vecka innan mens

Har känt mig så annorlunda den här månaden så trodde verkligen jag var gravid, men från igår har jag fått lite rosa på pappret i samband med toabesök, så håller på att tappa hoppet.

Är det nån av er som plussat som haft lite rosa flytningar? Ge mig hopp!! <3 Vi har försökt i 2 år nu och jag känner mig så uppgiven :( 

• Micki88

De var som blandade i de vanliga gravidflytningarna. (Tjockare vita) nej de öka inte i mängd. Men det är vanliga att ha små blödningar när mensen skulle ha kommit under graviditet. Är detta mkt alltså ?

Mileya skrev 2016-05-30 11:37:47 följande:

Tack för att du ger mig hopp, även om det troligtvis är kört. Hur var dina bruna flytningar? Ökade de i mängd ju närmare BIM du kom eller kom det lika lite hela tiden? 

Mina har ökat i mängd nu och kommer inte bara när jag torkar mig längre så därför känns det rätt osannolikt att de bara skulle stanna av plötsligt. :( 

Jag hade ÄL den 20 maj är jag ganska säker på eftersom jag fick glad gubbe på ÄL-test den 19:e. Har dock lite oregelbunden mens (29-33 dagar) så antar att BIM är mellan i slutet på maj/början på juni.

Svar på tråden BIM Maj, 2016